Hjälp en nyfiken nörd

Här diskuterar vi om Tesla Model 3

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Vikan
Teslaägare

Hjälp en nyfiken nörd

Inlägg av Vikan »

Hej på er,

Har under en längre period nu följt detta forum och allt som händer kring Model 3. En del saker är helt klart avskräckande. Trots det så är jag enormt nyfiken på en Model 3. Själva bilen verkar ju fantastisk. För en månad sen så bokade jag en provkörning till att få köra just idag men blev kontaktad i veckan om att det blev inställt (Tesla-style?). Nu har jag en ny bokning, även den med en månads framförhållning. Att det blev så långt fram beror nog delvis på att jag vill köra en helg och varannan helg har jag en liten dotter så då är det svårt.

Nu till min fråga till någon av er. Finns det någon i Sthlm-trakten helst åt Nacka-hållet som kan tänka sig att visa sin bil och bjuda på en åktur. Jag kräver absolut inte att få provköra men gärna åka. Det skulle göra min helg :geek:
Sandenskog

Re: Hjälp en nyfiken nörd

Inlägg av Sandenskog »

Vikan skrev:
Hej på er,

Har under en längre period nu följt detta forum och allt som händer kring Model 3. En del saker är helt klart avskräckande. Trots det så är jag enormt nyfiken på en Model 3. Själva bilen verkar ju fantastisk. För en månad sen så bokade jag en provkörning till att få köra just idag men blev kontaktad i veckan om att det blev inställt (Tesla-style?). Nu har jag en ny bokning, även den med en månads framförhållning. Att det blev så långt fram beror nog delvis på att jag vill köra en helg och varannan helg har jag en liten dotter så då är det svårt.

Nu till min fråga till någon av er. Finns det någon i Sthlm-trakten helst åt Nacka-hållet som kan tänka sig att visa sin bil och bjuda på en åktur. Jag kräver absolut inte att få provköra men gärna åka. Det skulle göra min helg :geek:
Hej!

Bor i Vendelsö. Du får gärna komma över och prova min M3 awd.

Fantastiskt kul att inspirera fler!
Bild

Hemma typ hela helgen.

Ring eller messa. Kollar inte forumen så ofta.

0761341434

Sent from my iPhone using Tapatalk
Användarvisningsbild
Svenssons
Teslaägare

Inlägg av Svenssons »

Nu är referalprogrammet aktivt igen men tror inte det behövs egentligen på detta forum. Dock är det ju win-win att nyttja det för både köpare och referal:

https://www.tesla.com/sv_SE/blog/teslas ... al-program
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Användarvisningsbild
Vikan
Teslaägare

Inlägg av Vikan »

Sandenskog skrev:
Vikan skrev:
Hej på er,

Hej!

Bor i Vendelsö. Du får gärna komma över och prova min M3 awd.

Fantastiskt kul att inspirera fler!
Bild

Hemma typ hela helgen.

Ring eller messa. Kollar inte forumen så ofta.

0761341434

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tack Sandenskog för den provturen!
Skriv svar