Telefondocka standard på Model S 2018?
Moderator: Redaktion
Telefondocka standard på Model S 2018?
Jag hämtade ut en ny Model S i måndags. Det var en Lagerbil tillverkad i oktober 2018. Jag fick med Typ 2 kabel och gamla UMCn( med 3-fas). Men jag fick ingen telefondocka till mittkonsollen. Skall det ingå eller måste man köpa till det? I specen står det att premium uppgraderingspaket är inkluderat men dockan kanske inte ingår i det längre?
S75D-18 Deep blue metallic
Re: Telefondocka standard på Model S 2018?
Nej, det ingår inte längre. Kostar 350:- på SC.Vandahl skrev:Jag hämtade ut en ny Model S i måndags. Det var en Lagerbil tillverkad i oktober 2018. Jag fick med Typ 2 kabel och gamla UMCn( med 3-fas). Men jag fick ingen telefondocka till mittkonsollen. Skall det ingå eller måste man köpa till det? I specen står det att premium uppgraderingspaket är inkluderat men dockan kanske inte ingår i det längre?
Tesla Model Y LR+
Tesla Model 3 SR+
Tesla Model X Plaid
Tesla Model 3 LR AWD
Tesla Model X P100DL
Tesla Model X 90D
Tesla Model 3 SR+
Tesla Model X Plaid
Någon som har en bild på hur den ser ut?
Med vänlig hälsning.
Christofer
Christofer
Tack för info, Går det att beställa hem från SC? Lite drygt att åka 20 mil för en telefondocka.
20 mil är väl inget i en teslaVandahl skrev:Tack för info, Går det att beställa hem från SC? Lite drygt att åka 20 mil för en telefondocka.

20 mil är väl inget i en tesla
20 mil "enkel" väg men bra synpunkt det ger mig en anledning att åka ut och köra lite

Om det är enkel väg så blir det ju dubbelt så bra!Vandahl skrev:20 mil är väl inget i en tesla
20 mil "enkel" väg men bra synpunkt det ger mig en anledning att åka ut och köra lite

De brukar kunna skicka smådelar.Vandahl skrev:Tack för info, Går det att beställa hem från SC? Lite drygt att åka 20 mil för en telefondocka.
Tesla Model Y LR+
Tesla Model 3 SR+
Tesla Model X Plaid
Tesla Model 3 LR AWD
Tesla Model X P100DL
Tesla Model X 90D
Tesla Model 3 SR+
Tesla Model X Plaid