Kan man göra något val så att det är
Estimated räckvidd som visas nere till
vänster om hastighetsmätaren?
Jag har bara sett valmöjlighet mellan
Rated och Typical.
Jag har en Tesla X 75 D uttagen
15 november-18.
Estimated, Typical och Rated
Moderator: Redaktion
Re: Estimated, Typical och Rated
Nej, den mätaren visar bara olika varianter av hur mycket energi det är i batteriet (procent, estimated, typical), men inte beroende på hur du har kört.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Ändra till procent då detta gör livet aningen enklare. Antar att du vet hur långt du kommer på en laddning i dagsläget, korrekt? Då ställer du bara om enheten till procent så slipper du hålla på med felaktiga siffror.
Model X P100D
Rea tillbehör
I samband med att de dyraste varianterna
av Tesla prissänktes kraftigt, så har jag för
mig att jag läste att den billigaste varianten
av autopilot tillhandahölls fantastiskt billigt.
Själv har jag en Tesla X 75 D, köpt ny 15:e
november -18, totalt utan minsta
tillstymmelse till autopilot. Jag har frågat på Tesla i Mölndal, vad enklaste autopilot till min
bil skulle kosta, men det visste inte den jag
talade med. Kanske att någon av eldsjälarna
i Teslaklubben har svaret!
av Tesla prissänktes kraftigt, så har jag för
mig att jag läste att den billigaste varianten
av autopilot tillhandahölls fantastiskt billigt.
Själv har jag en Tesla X 75 D, köpt ny 15:e
november -18, totalt utan minsta
tillstymmelse till autopilot. Jag har frågat på Tesla i Mölndal, vad enklaste autopilot till min
bil skulle kosta, men det visste inte den jag
talade med. Kanske att någon av eldsjälarna
i Teslaklubben har svaret!
Finns kanske möjligheten att köpa online om du loggar in på ditt Teslakonto på webben? Den möjligheten har funnits från och till.
PS: Det kan vara värt att starta en ny tråd när det är en helt ny frågeställning. DS
PS: Det kan vara värt att starta en ny tråd när det är en helt ny frågeställning. DS
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Sting68 lever upp till TCS oskrivna forumreglerbylund skrev:Finns kanske möjligheten att köpa online om du loggar in på ditt Teslakonto på webben? Den möjligheten har funnits från och till.

Trevlig midsommar på er!
Model X P100D