Uppdaterad Tesla 3
Moderator: Redaktion
Uppdaterad Tesla 3
Hur kan jag kolla att levererad bil, t.ex. Tesla model 3, har den uppdaterade datorn/chippet och de utvecklade kamerorna, radarn och ultrasensorerna? Vad jag förstår skulle tillverkningen starta i mitten på april 2019.
Re: Uppdaterad Tesla 3
Sök i forumet. Går att kolla med hjälp av dashcaminspelningarCalixtus skrev:Hur kan jag kolla att levererad bil, t.ex. Tesla model 3, har den uppdaterade datorn/chippet och de utvecklade kamerorna, radarn och ultrasensorerna? Vad jag förstår skulle tillverkningen starta i mitten på april 2019.
Model 3 LR AWD -19 HW3 dragkrok
- NEO
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/alfredo77771
Hej Calixtus,
Om du loggar in på ditt Teslakonto och ändrar land till USA kan du gå till supportsidan och chatta med en representant. Denna representant kan efter att han har bekräftat att du är ägare och fått bilen levererad se om den har HW3 genom VIN.
Om du loggar in på ditt Teslakonto och ändrar land till USA kan du gå till supportsidan och chatta med en representant. Denna representant kan efter att han har bekräftat att du är ägare och fått bilen levererad se om den har HW3 genom VIN.
Senast redigerad av NEO, redigerad totalt 1 gånger.
AP3 har H265 codec för video.Calixtus skrev:Hur kan jag kolla att levererad bil, t.ex. Tesla model 3, har den uppdaterade datorn/chippet och de utvecklade kamerorna, radarn och ultrasensorerna? Vad jag förstår skulle tillverkningen starta i mitten på april 2019.
AP 2,5 här H264 codec.
Så när du kör Sentry mode, så blir filmerna i formatet H265 med AP3.
Titanium S75D, svarta NG, svart alcantara, autopilot 2.0, air suspension
Sitter man på en Mac, högerklickar på en mp4 fil och ser HEVC så betyder det H265 och AP3.Zalman3 skrev:AP3 har H265 codec för video.Calixtus skrev:Hur kan jag kolla att levererad bil, t.ex. Tesla model 3, har den uppdaterade datorn/chippet och de utvecklade kamerorna, radarn och ultrasensorerna? Vad jag förstår skulle tillverkningen starta i mitten på april 2019.
AP 2,5 här H264 codec.
Så när du kör Sentry mode, så blir filmerna i formatet H265 med AP3.
Tesla Model 3 LR AWD