Plockade ut en Model 3 i helgen, mesta är klockrent dock så är alla topplistor och "dynamiska listor" i Spotify för Holland.
Hur ändrar man detta?
Bilen är inställd på Sverige/Svenska och jag har ett eget spotify-konto kopplat till min Svenska address. (Var samma problem med det inbyggda kontot)
Spotify - Holländska listor istället för svenska
Moderator: Redaktion
Spotify - Holländska listor istället för svenska
Har haft: Model 3 LR AWD Multi-coat red, Nissan Leaf 2018 (12 mån privat leasing) | Sen dumpade sambon mig och nu bensin-bil igen :/
Laddning: Charge Amps Halo | Solcellsanläggnings på 6.4kWh
Laddning: Charge Amps Halo | Solcellsanläggnings på 6.4kWh
- Michel Annink
- Teslaägare
Re: Spotify - Holländska listor istället för svenska
Du kan inte ändra det själv. Ring Tesla Service Center eller boka service i appen.dhanjel skrev:Plockade ut en Model 3 i helgen, mesta är klockrent dock så är alla topplistor och "dynamiska listor" i Spotify för Holland.
Hur ändrar man detta?
Bilen är inställd på Sverige/Svenska och jag har ett eget spotify-konto kopplat till min Svenska address. (Var samma problem med det inbyggda kontot)
Pearl White 2017 Tesla Model X 90D [Sold]
Blue 2018 BMW i3s [Sold]
Red 2019 Tesla Model 3 LR AWD [Sold]
Blue 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Pearl White 2021 Tesla Model Y AWD
Blue 2018 BMW i3s [Sold]
Red 2019 Tesla Model 3 LR AWD [Sold]
Blue 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Pearl White 2021 Tesla Model Y AWD
Bilens LTE-uppkoppling tror att du är i Nederländerna. Kotakta SC, så får de fixa sim-kortet till dig.
Beställt Model 3 LR AWD den 28/4 2019 - Levererad den 24/5 2019
Beställt Model Y Performance den 12/2 2022 - Levererad den 15/6 2022
"Man kan inte använda sig av media om man ska förstå världen" - Hans Rosling 1948-2017
Beställt Model Y Performance den 12/2 2022 - Levererad den 15/6 2022
"Man kan inte använda sig av media om man ska förstå världen" - Hans Rosling 1948-2017
Min trodde jag var finne de första veckorna, webbläsaren dirigerade mig till .fi och mina spotifyrekommendationer var bara på finsk musik. Jag kontaktade Tesla via chatten, och dagen efter var den på svenska. Tror därför inte du behöver byta simkort i bilen.
Måste både byta SIM-kort och ändra locale på bilen. Ring till service så lägger de en order om att ändra locale, för att få nytt SIM-kort kan du boka service i appen.Michel Annink skrev:Du kan inte ändra det själv. Ring Tesla Service Center eller boka service i appen.dhanjel skrev:Plockade ut en Model 3 i helgen, mesta är klockrent dock så är alla topplistor och "dynamiska listor" i Spotify för Holland.
Hur ändrar man detta?
Det tog nio månader innan jag fick rätt hjälp, och då var det det danska SC i Kastrup som visste vad som var fel och hur det skulle åtgärdas.
Lycka till!
Model X 100D - 2018
Nissan LEAF 40kWh - 2018
Model 3 Performance - 2019
Model Y Performance - 2024
Model Y Performance - 2024
- rssvanberg
- Teslaägare
När jag hämtade min MS så hade jag oxå holländska listor men en ranger på plats sa att det skulle lösa sig inom någon dag men kopplade ändå in sin dator och fixade direkt, utan att byta SIM kort.