Tesla shop och bagagerumsmatta
Moderator: Redaktion
Tesla shop och bagagerumsmatta
Hur långt innan beräknad leverans måste jag beställa gummimattor till min Tesla 3 innan leverans för att få de på plats från dag ett? Hittar ingen matta till det stora bagageutrymmet bak på shopen? Vet ngn om det går att få tag i en sådan? Behöver jag köpa en däcklagningssats också? Har sett i ngn tråd att en sådan inte följer med.
Re: Tesla shop och bagagerumsmatta
Beställde matta till bagage bak. Kom på mindre än en vecka. Finns på tesla shop för 1300.Calixtus skrev:Hur långt innan beräknad leverans måste jag beställa gummimattor till min Tesla 3 innan leverans för att få de på plats från dag ett? Hittar ingen matta till det stora bagageutrymmet bak på shopen? Vet ngn om det går att få tag i en sådan? Behöver jag köpa en däcklagningssats också? Har sett i ngn tråd att en sådan inte följer med.
TMY LR AWD 19” Black, 2024, 7000 km
TM3 LR AWD 19” Black, 2019, 242000 km
Har du som hittat bakre bagagerumsmatta och inte till det mindre utrymmet en länk att skicka? Kan inte hitta mattan.
Den finns på samma ställe som mattan fram. Man skall välja rear eller front mat. Finns en liten ”select meny/drop-down”. På så vid får du fram bakre matta.Calixtus skrev:Har du som hittat bakre bagagerumsmatta och inte till det mindre utrymmet en länk att skicka? Kan inte hitta mattan.
TMY LR AWD 19” Black, 2024, 7000 km