Vill bygga en stolpe/skärmtak till laddaren. Har ni tips på hur göra? Letar egentligen någon form av byggbeskrivning.

Tack o hej!
Åke
Moderator: Redaktion
Vatten, fukt och elektricitet är ju sedan länge en prövat mindre bra kombo.BrooklynS skrev:Måste den ha tak? Kom igen nu...
Jag har faktiskt aldrig sett ett tak på ett vindkraftverk.GreenMachine skrev:Vatten, fukt och elektricitet är ju sedan länge en prövat mindre bra kombo.BrooklynS skrev:Måste den ha tak? Kom igen nu...
Så för att du nu aldrig sett ett vindkraftverk med tak, så ska vi alltså strunta i att försöka hjälpa crickster att lösa hens problem?? No furter comments ..BrooklynS skrev:Jag har faktiskt aldrig sett ett tak på ett vindkraftverk.GreenMachine skrev:Vatten, fukt och elektricitet är ju sedan länge en prövat mindre bra kombo.BrooklynS skrev:Måste den ha tak? Kom igen nu...
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Nu har du det:BrooklynS skrev:Jag har faktiskt aldrig sett ett tak på ett vindkraftverk.
Självklart. Här håller vi på att hissa upp lite verktyg och reservdelar. Det är 95 meter ner, och den vita rektangeln är en VW Transporter:bonath skrev:Kan man få en bild neråt också???![]()
Inspirerande. Något sånt där skulle jag också vilja bygga så att det inte blir så rörigt med alla sladdar.Toja skrev:Jag byggde ett landskap på landet