Hej
Jag har några frågor innan jag beställer. Tänkte att här finns experter som kan hjälpa mig:-)
Ni som köpt Model 3 sr + fick ni tillgång till Spotify, Netflix och de andra tjänster genom uppdatering till v.10 mjukvara. För när jag pratar med Tesla store i GÖTEBORG så vill de inte lova något.
Ni som har SR+. Är ni nöjda med HIFI kvaliteten.
Är det någon som beställt via privatleasing online och hur långt leverans tid gick ni?
Thanks in advance
Tesla model 3 SR+
Moderator: Redaktion
Re: Tesla model 3 SR+
Hej!
Ja, jag fick tillgång till Spötify, Youtube, Netflix och Webbrowser. Det kan vara så att detta endast är tillfälligt men jag hoppas verkligen att man i så fall erbjuds att köpa till det.
För mig duger HIFI kvalitén då jag mest lyssnar på podd. Men den saknar en riktig subwoofer om jag skulle önska mig något.
Ja, jag fick tillgång till Spötify, Youtube, Netflix och Webbrowser. Det kan vara så att detta endast är tillfälligt men jag hoppas verkligen att man i så fall erbjuds att köpa till det.
För mig duger HIFI kvalitén då jag mest lyssnar på podd. Men den saknar en riktig subwoofer om jag skulle önska mig något.
Leveranstiderna kan variera ordentligt. Tesla tillverkar en del bilar på spekulation och dessa kan delas ut med kort varsel, medan andra, som jag, fått vänta på att bilen tillverkas och skickas från USA. Så allt från någon vecka till 3 månader kan det ta innan du får bilen.
- GreenMachine
- Teslaägare
Välkommen till forumet och kul att du funderar på en Tesla.
Du kan hitta en hel del info i M3 sektionen: kolla bla den här tråden: http://teslaclubsweden.se/forum/viewtop ... 51&t=18413
Du kan hitta en hel del info i M3 sektionen: kolla bla den här tråden: http://teslaclubsweden.se/forum/viewtop ... 51&t=18413
Är ingen audiofil men tycker ljudet är riktigt bra. Drog till och med ner basen några snäpp. Tyckte det var lite för mycket fast det inte finns en sub. Gjorde mig nöjd iaf.
Hur är de med satellit vy, är de fortfarande avstängt?LarsL skrev:Hej!
Volvo EC40 MY25 och Volvo V60 MY19
Ja, ingen satellitbild för navigatorn på SR+.chaffis75 skrev:Hur är de med satellit vy, är de fortfarande avstängt?
M3 SR+ 2019 FSD, HW 2.5, HW 3, 18"
MS LR 2023 FSD, HW 4, 19"
MS LR 2023 FSD, HW 4, 19"