Hej
När fick ni bonusutbetalningen?
Jag frågade transportstyrelsen när en eventuell utbetalning av bonus kan hända (frågan ställdes i November).
De svarade att "Försäkran har inkommit 2021-09-27 på <reg nummer>, prövningen för bonusutbetalningen är preliminärt 2022-03-24"
Som en typisk svensk med tålamod sitter man och kikar ut genom fönstret och inväntar en lastbil som ska tippa av pengarna men inget händer. Men kan inte låta bli att knyta näven i fickan men en svensk tiger!
Jag tycker hela grejen har varit otydlig. Jag skickade in min ansökan, fick inget svar så jag visste inte att de faktiskt hade mottagit den utan jag var tvungen att fråga.
Återigen sitter man här och snällt väntar på att deras påstående "preliminärt 2022-03-24" ska infalla, men det har ju bara gått ett par dagar över tiden, men lite automatisk info åt mitt håll vore på sin plats.
Tycker ju att de borde ha en digital tjänst för detta!
När fick ni bonusutbetalningen?
Moderator: Redaktion
- Tellus
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/ove13063
Re: När fick ni bonusutbetalningen?
Till 95% chans så kommer dom till veckan
3P 2019 / SP 2023 / YP 23/24 / SigenStor 14,8kWp 24kWh /
Prövningen sker runt den 24’e. Sedan tar det alltid UPP TILL 2 veckor innan du får pengarna. Se till att ditt konto är kopplat till Swedbanks betaltjänst, annars får du en utbetalningsavi på posten = meckigt.
eGolf (såld)
Model 3 LR (såld)
Ioniq 5 rwd (SÅLD!!)
Model Y LR -22 (såld)
Model Y LR -24
Model 3 LR (såld)
Ioniq 5 rwd (SÅLD!!)
Model Y LR -22 (såld)
Model Y LR -24
Tack för info
Tesla model 3 LR Dual Motor (Midnattssilver metallic med dragkrok)