Hej,
Jag har på min 2016 - 75D fått lite problem med uppkopplingen LTE, får inte kontakt med bilen med appen eller TeslaFi vilket är det som är mest störande, Spotify saknar bilder på album mm. Dock funkar det men mycket segt. har gjort tvåknappsreset som inte förändrade något,får prova fabriksåterställningen som nästa åtgärd.
Har LTE symbolen uppe och bra mottagning enligt symbolen.
Allt funkar som det ska via Wifi, så hemma är det lugnt ..
Någon annan som råkat på detta och som har några tips?
Med Vänlig Hälsning
Åke
Senast redigerad av EV1, redigerad totalt 1 gånger.
Vad är P75 MS för modell?
Trodde jag kände till dom flesta men denna har jag aldrig hört talas om.
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Hej, jag tror många har problem med kontakt till bilen. Min har slutat fungera sedan 2 dagar.
Ja så verkar det vara och då känns det på sätt och vis bra, det är inte bilens system det är fel på då, synd att inte Tesla kan informera om problem så folk slipper oroa sig i onödan. Men de jobbar inte så har jag förstått.
Antar att det bara är att avvakta en lösning då.