Ni som har beställt en MS facelift, när är er uppskattade leveranstid?
Min är slutet Juni/Juli och fick precis besked om att den håller på att lackeras . VIN 1411xx
Faceliftad 75D, Titanium, grå klädsel med svart tak, allt lullull utom ljud. Dock många kablar och adaptrar. M3 LR AWD, Midnight Silver, AP3/FSD, dragkrok.
MY LR, Pearl White
VIN: 142231
Beställning bekräftad sista april.
Juni/juli i början, blev ändrad till Juli/aug...nu ändrad till "late August/early September".
Mailade med Christian på Tesla Göteborg idag, han sa att det är en bugg i leveranssystemet, han har pratat med fabriken, skall vara åtgärdat imorgon.
Hoppas på leverans i juli
Längtar efter electric power....
"White Lady"
Tesla Model S 90D -16, Multicoat White (all utrustning utom bakvända säten/dubbelladdare)
Vossen 21" m Contisilent 245/265.
Reg nr ERK893
Beställde min i slutet av mars. Producerad 2d post-facelift Kommer om fem veckor. (VIN 134986). Blir sannolikast bland dom första i Sverige förutom showroom teslor.
Med vin 1415xx blir det väl slutet juli början augusti. Det gäller bara att anpassa semesterplanering en gång till. Hoppas bara att ramp up från 3 ställer inte till det.
Hej.
Ny på forumet men har tjuvkikat här på forumet ett tag.
Min S90D är beräknad slutet april början Juni.
Enl uppgift är den på g inom någon dag eller två!
Längtar som fan!
Vin ..1415XX bekräftad 25´de April. Leverans slutet Juni. S90D. Christian berättade att båten närmar sig Rotterdam. Hoppas att det inte blir någon försening nu.
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Min status uppdaterades i onsdags där det nu står, uppskattad leverans mellan 19 juni-26 juni. Någon mer som har samma?
Var i kontakt med min kontaktperson på Tesla och han sa att jag bör få den levererad sista veckan i juni, kanske under nästa vecka om allt klaffar med transporter osv. Man håller tummarna så hårt det går .
Min status uppdaterades i onsdags där det nu står, uppskattad leverans mellan 19 juni-26 juni. Någon mer som har samma?
Var i kontakt med min kontaktperson på Tesla och han sa att jag bör få den levererad sista veckan i juni, kanske under nästa vecka om allt klaffar med transporter osv. Man håller tummarna så hårt det går .
Sista veckan före leverans är jobbigast
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Japp har samma och ska förhoppningsvis kunna hämta den på onsdag
Min var bekräftad 1/4 och producerad 14/4. På My tesla står det slutet av maj, början av juni. Noll info från Tesla och när jag ringde för 10d sedan (för att jag inte hört något flera veckor) klagade min kontaktperson över att så många frågar om sin Tesla Kanske innan midsommar. Sedan har jag inte hört något....