Pappa skrämmer son med summon

Här diskuterar vi om Tesla Model S

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Alx
Teslaägare

Pappa skrämmer son med summon

Inlägg av Alx »

Har ni sett denna? Bild

Användarvisningsbild
Challe76a
Teslaägare

Re: Pappa skrämmer son med summon

Inlägg av Challe76a »

Det där borde man prova, hehe. Synd jag redan visat funktionen.
Framtiden: Tips emottages
Nu: Cupra Born, MG4 (snart)
Då: VW ID3, Audi E-Tron 55 SB, X90D, P90DL, P85D
Användarvisningsbild
danni
Teslaägare
Referralkod: ts.la/danni1257
Kontakt:

Inlägg av danni »

Jag satt bak i bilen och busade lite med barnen häromdagen när vi väntade på barnens mamma. Så såg jag att jag hade ställt mig lite dumt och precis parkerat in en annan bil. Så jag tog fram mobilen och rullade fram bilen en halvmeter, fortfarande från baksätet. Äldsta dottern höll på att flippa lite, till jag förklarade vad som hände :)
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Användarvisningsbild
Watson
Teslaägare

Inlägg av Watson »

Hände mig med. Skulle visa summon för brodern och hade glömt att kottarna satt i baksäte. Blev rejäla falsettoner....

Skickat från min Nexus 6 via Tapatalk
S90D, Midnight Silver, Lädersoffa, Autopilot, Luftfjädring.
To understand what recursion is, you must first understand recursion.
Användarvisningsbild
Martinen
Teslaägare

Inlägg av Martinen »

Jag har gjort samma sak med min sambo, men filmen blev tyvärr inte bra så inget att lägga upp tyvärr
Användarvisningsbild
HelectriC
Teslaägare

Inlägg av HelectriC »

danni skrev:
Jag satt bak i bilen och busade lite med barnen häromdagen när vi väntade på barnens mamma. Så såg jag att jag hade ställt mig lite dumt och precis parkerat in en annan bil. Så jag tog fram mobilen och rullade fram bilen en halvmeter, fortfarande från baksätet. Äldsta dottern höll på att flippa lite, till jag förklarade vad som hände :)
"problemet" när jag gör det framför barnen är att dom ska berätta för HELA omgivningen att pappa minsann har världens största radiostyrda bil :D
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Användarvisningsbild
Svenssons
Teslaägare

Inlägg av Svenssons »

HelectriC skrev:
danni skrev:
"problemet" när jag gör det framför barnen är att dom ska berätta för HELA omgivningen att pappa minsann har världens största radiostyrda bil :D
Vänta tills Model X kommer så har du bara världens näst största radiostyrda bil. =)
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Skriv svar