https://psonlineauktioner.se/objekt/251 ... ludicrous/
Krockad lagad eller fynd?
Varnings signal?
Moderator: Redaktion
Re: Varnings signal?
Den känns alldeles för billig för min smak. Hos mig ringer varningsklockorna, men det är bara en maggropskänsla.
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped
e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Det är en auktion där reservationspriset inte nåtts än. Inget uppenbart konstigt med det.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Det har du rätt i, jag såg inte att reservationspriset inte har uppnåtts.
Skrivfel... se på bilden. Samma bredd bak som fram.
Model S P90DL - Facelift - Midnight Silver - Light Gray Lether. Levererad 3-Aug-2016. ( http://www.section4.se )
Det står också att den är ny/oanvänd. Det kan ju knappast stämma det heller. Ganska uppenbart att det är en felskrivning det också.
Tesla Fänniklubi Eestis har delat en annons för vad som verkar vara samma bil som ligger på autod.ee för 95 750 EUR + moms.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Samma fel på däcken på autod.ee, men där står att den gått 21703 km, och är från registrerad första gången mars 2015.