Äntligen fullvärdig sektmedlem! I dag tog jag leverans av Deus ex machina, en Tesla Model X 100D. Enligt SC i Upplands Väsby var det den första 100D de sett. Lite strul med FW som de missat att uppdatera, annars inga problem. Jag tycker jag hade tur med nummerskylten, det behövs ingen personlig variant!
Jävla snyggt. Stort grattis. Rätt färg dessutom. Och skylten är ju en dröm. 256 är ett mycket vettigt tal för en dataingenjör som mig. Eller 128 eller 64 eller 32....
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Model S: Plaid, Deep Blue
Model X: 100D, Silver Metallic, 7-sits, HW3, all inclusive
Såld: SP100DL, Pearl white, CD, 21" Black Arachnid
Såld: SP90D, folierad mörkblå + chrome delete
Såld: SP85+ classic
Såld: SP85+ med AP1 http://---
Jävla snyggt. Stort grattis. Rätt färg dessutom. Och skylten är ju en dröm. 256 är ett mycket vettigt tal för en dataingenjör som mig. Eller 128 eller 64 eller 32....
Min kommentar måste väl helt enkelt bara bli:
+11111111
Ja och så välkommen på riktigt då såklart
Sjukt snygg bil! Kombon blått/vitt är riktigt läcker! Grattis!
Model X P100D | Obsidian Black | 22" Onyx | Svarta ventilerade säten | Kolfiber | All utrustning Model S 75D | Deep Blue | 19" Slipstream | Beige interiör | Taklucka | AP2
Hehe jag var sugen på en Mustang som var till salu för några år sedan. Regnr "AMD 486"
Min kommentar måste väl helt enkelt bara bli:
+11111111
Ja och så välkommen på riktigt då såklart
There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who don't.
Härligt snygg färg åxå!
en fråga. Hur lång tid tog det från beställning till leverans? inte ett år va..
Jag lade beställningen i juli förra sommaren så det är nästan ett år sedan. Men det var med uppskjuten leverans för att tajma en leasing som skulle löpa ut. När 100D lanserades så modifierade jag beställningen samma dag. Eftersom jag redan hade en produktionsslot tilldelad så fick jag vad som verkar vara den första 100D i Sverige.