Jag har läst en del trådar världen över om Teslas dåliga kundservice m.m.
Det verkar helt absurt för mig då jag ALLTID blivit behandlad otroligt bra av Tesla, dom har alltid gått den extra biten för att ge otrolig service till mig som kund.
Varje gång det varit problem, inte bokat någon tid eller så.. bara drop-in service på det som går att fixa och sedan boka in en tid när det finns nog mycket småfel.... alla gånger förutom en gång så har jag haft prestanda Teslor som lånebilar. Jag har alltid blivit behandlad professionellt och med respekt och jag har gett detsamma till personalen vilket har resulterat att jag blivit god vän med några av dom, kanske därför man fått så fina lånebilar

Det är ett nöje att åka till service centret, som idag t.ex, då skulle jag hämta släktingar på Arlanda med en fossil-SUV(vår Tesla är hos bilhandlare för försäljning), hade ca 30min dötid och passerade infracity så jag svängde in vid 17.40... ser massa bilar utanför, "ja, dom måste väl ha öppet fortfarande.." Går in och får höra "Tjenare, länge sen sist! Vi har stängt för 40minuter sen men du är välkommen in på lite fika, har inga fräscha godsaker men det finns kaffe". Gick in o tog en kaffe medans jag och en av service killarna som jag träffat ett dussin gånger tidigare snackar i ca 10min om Tesla och elbilar. Ville inte störa han allt för mycket då han redan jobbade övertid så jag fortsatte vidare norrut, men bara en sån liten sak som att släppa in deras kund efter stängning och ha en trevlig pratstund gör att man inser att dom som jobbar på Tesla är inga vanliga trötta bilnissar, dom är med i något större. Dom verkar älska det dom gör och verkligen står för företaget.
Någon annan som vill dela med sig av sina upplevelser hos Tesla?