Tack - bara att hålla tummarna då! Inte hela världen om jag missar för den delen, finns ju så oerhört mycket med bilen att se fram emot. Länge sedan jag var såhär nördig kring någotvigge50 skrev:När de introducerade AP 2014 så sa de att de hade satt hårdvaran i alla bilar som producerades sen typ en vecka tidigare vilket gjorde att de var många som väntade på sin bil och inte fick det men det var också många som hade beställt någon till några veckor tidigare som fick en glad överraskning när de senare fick leverans. Så om det presenteras om någon eller några veckor så kan du kanske få det men det kan också vara så att hårdvaran kostar extra och inte är standard vilket gör att de inte går att beställa förrän efter de har presenteras.fakerlind skrev:Hej, jag är helt grön in i denna eminenta samling. Har beställt en S90D med bl.a. AP. Den är i produktionskö med leverans nov/dec. Ni som har erfarenhet, är det helt tröstlöst att hoppas på att få AP2 om den nu införs, eller skulle man vara tvungen att lägga in en ny beställning tro?
Skickat från min iPhone med Tapatalk

Skickat från min iPhone med Tapatalk