Aktiv bakspoiler.

Här diskuterar vi om Tesla Model X

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Svenssons
Teslaägare

Re: Aktiv bakspoiler.

Inlägg av Svenssons »

Teslanorr skrev:
Jo, men den fixar ju inte problemet...
Nja, om inte spoilern rör sig så lär det minska problemen. Inga motorer kommer att försöka tvinga spoilern att röra sig och det finns ju många bilar med fast spoiler. Min spoiler åker inte ner när jag låser den och den är satt till Extended. Vad är det för problem som inte löses med detta?
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Användarvisningsbild
Teslanorr
Teslaägare

Inlägg av Teslanorr »

När jag satt min på extended så fäller den ÄNDÅ ner helt när jag slår av/går iväg från bilen... Och öppnar med en smäll när den fryst fast...
Användarvisningsbild
Svenssons
Teslaägare

Inlägg av Svenssons »

Teslanorr skrev:
När jag satt min på extended så fäller den ÄNDÅ ner helt när jag slår av/går iväg från bilen... Och öppnar med en smäll när den fryst fast...
Så gör inte min men jag ligger fortfarande på 7.1.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Användarvisningsbild
Teslanorr
Teslaägare

Inlägg av Teslanorr »

Har dubbelkollat igen. Även om jag sätter till "extend" så fälls den ner när bilen låses....

Varför är du kvar på förra versionen?
Användarvisningsbild
Vidio
Teslaägare

Inlägg av Vidio »

Teslanorr skrev:
Har dubbelkollat igen. Även om jag sätter till "extend" så fälls den ner när bilen låses....

Jag vet ju givetvis inte, men jag misstänker att det beror på att han inte har uppdaterat.
Användarvisningsbild
Bjelke
Teslaägare
Referralkod: ts.la/mikael1178

Inlägg av Bjelke »

Vidio skrev:
Teslanorr skrev:

Jag vet ju givetvis inte, men jag misstänker att det beror på att han inte har uppdaterat.
Isf är han ju tom senare än mig :o fast å andra sidan har han kanske inte fått den än (känns osannolikt men inte omöjligt)
S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
Skriv svar