Nja, om inte spoilern rör sig så lär det minska problemen. Inga motorer kommer att försöka tvinga spoilern att röra sig och det finns ju många bilar med fast spoiler. Min spoiler åker inte ner när jag låser den och den är satt till Extended. Vad är det för problem som inte löses med detta?Teslanorr skrev:Jo, men den fixar ju inte problemet...
Aktiv bakspoiler.
Moderator: Redaktion
Re: Aktiv bakspoiler.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
När jag satt min på extended så fäller den ÄNDÅ ner helt när jag slår av/går iväg från bilen... Och öppnar med en smäll när den fryst fast...
Så gör inte min men jag ligger fortfarande på 7.1.Teslanorr skrev:När jag satt min på extended så fäller den ÄNDÅ ner helt när jag slår av/går iväg från bilen... Och öppnar med en smäll när den fryst fast...
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Har dubbelkollat igen. Även om jag sätter till "extend" så fälls den ner när bilen låses....
Varför är du kvar på förra versionen?
Jag vet ju givetvis inte, men jag misstänker att det beror på att han inte har uppdaterat.Teslanorr skrev:Har dubbelkollat igen. Även om jag sätter till "extend" så fälls den ner när bilen låses....
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Isf är han ju tom senare än migVidio skrev:Jag vet ju givetvis inte, men jag misstänker att det beror på att han inte har uppdaterat.Teslanorr skrev:Har dubbelkollat igen. Även om jag sätter till "extend" så fälls den ner när bilen låses....

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19