Nu när beställningen är lagd är det dags att sminka grisen (dieselgaten) inför försäljningen och jag undrar om ni har några tips om vart jag skall vända mig i Stockholm?
Primärt är det några dörruppslag och någon mindre plastskada jag vill åtgärda innan värdering. Har snubblat över Smartrepair men tar gärna emot lite fler tips och erfarenheter.
Laga parkeringsskador?
Moderator: Redaktion
Laga parkeringsskador?
Chefsarkitekt på Hälsa Hemma
Model S 75D -17
Renault Zoe 22kWh -16
Model S LR -19
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
Re: Laga parkeringsskador?
Jag har använt smart repair. Dom fixade min frontspoiler som blev påhoppad av grannens mur för 2500 utan jag att kunde se någon som helst skillnad.
Verkar vanligt det därbullen skrev:Jag har använt smart repair. Dom fixade min frontspoiler som blev påhoppad av grannens mur för 2500 utan jag att kunde se någon som helst skillnad.

Skall ta den dit igen och kika. Har ett uppslag på ena sidan där det eventuellt behövs lackas om med, fixar smartrepair fixar det ocksåj
Chefsarkitekt på Hälsa Hemma
Model S 75D -17
Renault Zoe 22kWh -16
Model S LR -19
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
- lator
- Teslaägare
Om jag inte kunde se någon skillnad efter en reparation så skulle jag vara tveksam till att rekommendera den firman...bullen skrev:Jag har använt smart repair. Dom fixade min frontspoiler som blev påhoppad av grannens mur för 2500 utan jag att kunde se någon som helst skillnad.

Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer. 

- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
lator skrev:Om jag inte kunde se någon skillnad efter en reparation så skulle jag vara tveksam till att rekommendera den firman...bullen skrev:Jag har använt smart repair. Dom fixade min frontspoiler som blev påhoppad av grannens mur för 2500 utan jag att kunde se någon som helst skillnad.Min förhoppning är ju att det ska bli bättre.

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19