Laga parkeringsskador?

Här diskuteras andra tekniska frågor

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
chpaulin
Teslaägare

Laga parkeringsskador?

Inlägg av chpaulin »

Nu när beställningen är lagd är det dags att sminka grisen (dieselgaten) inför försäljningen och jag undrar om ni har några tips om vart jag skall vända mig i Stockholm?

Primärt är det några dörruppslag och någon mindre plastskada jag vill åtgärda innan värdering. Har snubblat över Smartrepair men tar gärna emot lite fler tips och erfarenheter.
Chefsarkitekt på Hälsa Hemma

Model S 75D -17
Renault Zoe 22kWh -16
Model S LR -19
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
Användarvisningsbild
bullen
Teslaägare

Re: Laga parkeringsskador?

Inlägg av bullen »

Jag har använt smart repair. Dom fixade min frontspoiler som blev påhoppad av grannens mur för 2500 utan jag att kunde se någon som helst skillnad.
Användarvisningsbild
chpaulin
Teslaägare

Inlägg av chpaulin »

bullen skrev:
Jag har använt smart repair. Dom fixade min frontspoiler som blev påhoppad av grannens mur för 2500 utan jag att kunde se någon som helst skillnad.
Verkar vanligt det där :P

Skall ta den dit igen och kika. Har ett uppslag på ena sidan där det eventuellt behövs lackas om med, fixar smartrepair fixar det ocksåj
Chefsarkitekt på Hälsa Hemma

Model S 75D -17
Renault Zoe 22kWh -16
Model S LR -19
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
Användarvisningsbild
lator
Teslaägare

Inlägg av lator »

bullen skrev:
Om jag inte kunde se någon skillnad efter en reparation så skulle jag vara tveksam till att rekommendera den firman... ;) Min förhoppning är ju att det ska bli bättre. :mrgreen:
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer. 8-)
Användarvisningsbild
Bjelke
Teslaägare
Referralkod: ts.la/mikael1178

Inlägg av Bjelke »

lator skrev:
bullen skrev:
Om jag inte kunde se någon skillnad efter en reparation så skulle jag vara tveksam till att rekommendera den firman... ;) Min förhoppning är ju att det ska bli bättre. :mrgreen:
:lol: bästa sägningen ikväll
S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
Skriv svar