Lista på förändringar?

Här diskuterar vi om Tesla Model S

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Soja86
Teslaägare

Lista på förändringar?

Inlägg av Soja86 »

Finns det någon lista på de förändringar som gjorts på model S och även extrautrustning sen den började säljas och när de gemfördes?
Användarvisningsbild
lator
Teslaägare

Re: Lista på förändringar?

Inlägg av lator »

Soja86 skrev:
Finns det någon lista på de förändringar som gjorts på model S och även extrautrustning sen den började säljas och när de gemfördes?
Det finns i alla fall i huvudet på de värsta rävarna här... :lol:
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer. 8-)
Användarvisningsbild
bjelkeman
Teslaägare
Kontakt:

Inlägg av bjelkeman »

Här finns en lista (om den är komplett vet jag inte) som går från 2013 till mitten på 2015.
http://www.greencarreports.com/news/109 ... since-2012
Röd Model 3 AWD LR. TSLA investerare. Egen vindkraft via Solivind El Ekonomiska Förening & solpaneler. Tidigare en S75D. Bygger framtidens matproduktion hos Johannas.
Användarvisningsbild
bat
Teslaägare

Inlägg av bat »

Användarvisningsbild
Soja86
Teslaägare

Inlägg av Soja86 »

Tack så mycket för tipsen. Det innebär alltså att man i värsta fall inte får högre upplösning på instrumentpanelen, något bekvämare stolar och varm ratt i köldpaketet om man köper en bil från 2014, beroende på när den är tillverkad. Inte helt lätt att följa Teslas all uppgraderingar.
Användarvisningsbild
Nicke Nyfiken
Teslaägare
Referralkod: ts.la/ericjohanniklas807

Inlägg av Nicke Nyfiken »

Soja86 skrev:
Tack så mycket för tipsen. Det innebär alltså att man i värsta fall inte får högre upplösning på instrumentpanelen, något bekvämare stolar och varm ratt i köldpaketet om man köper en bil från 2014, beroende på när den är tillverkad. Inte helt lätt att följa Teslas all uppgraderingar.
Nja... största förändringen 2014 var nog införandet av AP anser jag.
Model Y P 2022 - TBA
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Användarvisningsbild
Soja86
Teslaägare

Inlägg av Soja86 »

Nicke Nyfiken skrev:
Soja86 skrev:
Nja... största förändringen 2014 var nog införandet av AP anser jag.
Ja så är det ju så klart. Men AP är något som alla känner till och som alltid står utskrivet i begagnat annonser, de andra ändringarna är mer subtila.
Skriv svar