Lista på förändringar?
Moderator: Redaktion
Lista på förändringar?
Finns det någon lista på de förändringar som gjorts på model S och även extrautrustning sen den började säljas och när de gemfördes?
- lator
- Teslaägare
Re: Lista på förändringar?
Det finns i alla fall i huvudet på de värsta rävarna här...Soja86 skrev:Finns det någon lista på de förändringar som gjorts på model S och även extrautrustning sen den började säljas och när de gemfördes?

Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer. 

Här finns en lista (om den är komplett vet jag inte) som går från 2013 till mitten på 2015.
http://www.greencarreports.com/news/109 ... since-2012
http://www.greencarreports.com/news/109 ... since-2012
Röd Model 3 AWD LR. TSLA investerare. Egen vindkraft via Solivind El Ekonomiska Förening & solpaneler. Tidigare en S75D. Bygger framtidens matproduktion hos Johannas.
Tack så mycket för tipsen. Det innebär alltså att man i värsta fall inte får högre upplösning på instrumentpanelen, något bekvämare stolar och varm ratt i köldpaketet om man köper en bil från 2014, beroende på när den är tillverkad. Inte helt lätt att följa Teslas all uppgraderingar.
- Nicke Nyfiken
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/ericjohanniklas807
Nja... största förändringen 2014 var nog införandet av AP anser jag.Soja86 skrev:Tack så mycket för tipsen. Det innebär alltså att man i värsta fall inte får högre upplösning på instrumentpanelen, något bekvämare stolar och varm ratt i köldpaketet om man köper en bil från 2014, beroende på när den är tillverkad. Inte helt lätt att följa Teslas all uppgraderingar.
Model Y P 2022 - TBA
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Ja så är det ju så klart. Men AP är något som alla känner till och som alltid står utskrivet i begagnat annonser, de andra ändringarna är mer subtila.Nicke Nyfiken skrev:Nja... största förändringen 2014 var nog införandet av AP anser jag.Soja86 skrev:Tack så mycket för tipsen. Det innebär alltså att man i värsta fall inte får högre upplösning på instrumentpanelen, något bekvämare stolar och varm ratt i köldpaketet om man köper en bil från 2014, beroende på när den är tillverkad. Inte helt lätt att följa Teslas all uppgraderingar.