Kan man be en AP Tesla att parkera på en viss parkeringsplats som inte ligger i anslutning till huset?
Vad händer om den inte hittar en parkering inom vettigt avstånd, kommer den ändå att leta upp en längre bort och använda den?
Hur är det tänkt att en level 5 ska hantera polisman? Vet den vem som är fejk och inte?
Det där med parkering på annan plats behöver jag då min extra parkering ligger 100m från huset så den bör ju hitta dit och står någon på min plats ska den plocka fram laserkanonen och förinta bilen som inkräktar

Finns det någon fallsensor i bilar med AP2?
Tänkte på det här med att köra av och på färja, det känns ju ruggigt att en dator ska sköta

Kommer AP:n att köra in till laddstation och "väcka" människan som sitter i eller vad händer om den ger sig iväg och inte har kräm nog?
Och på tal om AP så tror jag att jag blev omkörd av en Volvo med AP idag, kan inte garantera det då de inte ska finnas på vägarna men den reagerade på ett robotaktigt sätt mot min körning så att säga.
Kan ju också varit en sjukt skicklig förare som plockade exakta avstånd, kände av bilister vid sidan osv osv men jag är hyfsat säker på att det var en AP i den Volvon.
/Henke