Tackar för all input i frågan, och extra stort tack till Helix här på forumet som körde förbi mig och visade sin Tesla med Ultra White. Det blev avgörande för mig, det kändes helt rätt och nu har jag tryckt på "bekräfta beställningen"-knappen med Ultra White klädsel!
Längtar tills sommaren är över
//Stenkula
Kul! Grattis, har svårt att se att du ska bli besviken
Det finns företag som inte gör annat än klä om stolar, och dom gör det så bra som original, eller bättre.
För en bil som om några år är nere på så låga nivåer som 500k i begvärde så kan det vara värt 20-40k för en omklädsel för att uppnå nyskick. Vitt är så coolt och snyggt enligt mig att jag är beredd att ta risken.
Jag hoppas du har fel när du förutspår att en Tesla för 1,5 - 2 miljoner är nere på 500k om några år. Det är ju nästan lika ruttet andrahandsvärde som en stinkande ICE.
De allra dyraste Teslorna kommer ju tappa enormt. Skillnaden i pris mellan en S 90D och en P100D är inte rimlig nånstans.
Tackar för all input i frågan, och extra stort tack till Helix här på forumet som körde förbi mig och visade sin Tesla med Ultra White. Det blev avgörande för mig, det kändes helt rätt och nu har jag tryckt på "bekräfta beställningen"-knappen med Ultra White klädsel!
Längtar tills sommaren är över
//Stenkula
Bara kul att kunna hjälpa till när jag ändå var i krokarna! Helt rätt val du gjorde
Vilken färg blev det på bilen tillslut?