Hjälp - akut!

Här diskuterar vi frågor som berör flera av Teslas produkter.

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Legato
Teslaägare

Re: Hjälp - akut!

Inlägg av Legato »

kangru skrev:
Naturligtvis är det så, jag antar att man inte sätter på takbox och åker på skidsemester då.
Nej, jag tycker det är överlägset att hyra skidor och lastutrymme i övrigt finns det ju gott om både i X och S.
https://evexperten.se

Ägt ca 30 elbilar genom åren varav nära 20 Teslor.

Bilar som just nu används:
Model 3 Performance - 2024
EV 9 GT-Line - 2024
RS E-Tron GT - 2022
e-Expert - 2021
Användarvisningsbild
Nicke Nyfiken
Teslaägare
Referralkod: ts.la/ericjohanniklas807

Inlägg av Nicke Nyfiken »

Legato skrev:
kangru skrev:
Naturligtvis är det så, jag antar att man inte sätter på takbox och åker på skidsemester då.
Nej, jag tycker det är överlägset att hyra skidor och lastutrymme i övrigt finns det ju gott om både i X och S.
Förutsätter ju dock att man har ski in - ski out. Annars behöver man lik förbannat den där takboxen. :(
Jag är inte bitter. ;)
Model Y P 2022 - TBA
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Användarvisningsbild
manks
Teslaägare

Inlägg av manks »

Om det är någon mer som är ute i sista sekund för att få Tesla rabatten på 9000 så har du en lättillgänglig kod här.
http://---
Användarvisningsbild
far1far2
Teslaägare

Inlägg av far1far2 »

Har nu kört min "nakna" S85 snart 3000 mil under 23 månader. Pyntade också kontant. Finns ingen som helst anledning att slänga ut en massa tusingar på en massa krafs för att impa, eller vad man nu har för bevekelsegrunder. Om man nu inte har obegränsat med guld! Provade den så kallade autopiloten en månad-absolut inte värt 35 lakan! Säkert kul med glastak, luftfjädring, next generation och vad det nu finns för bjäfs. Men bilen är så fantastisk i sej själv så det räcker och blir över! :D :lol: :mrgreen:
X100 lev.14/8-18.
Skriv svar