Sitter här och planerar att beställa en MS men det dyker upp en del frågor inte representanterna på Tesla i Täby riktigt kan besvara och jag söker mig självklart hit

Jag har sökt på mina frågor även här men kunde inte riktigt hitta svaren, så här kommer mina frågor:
- Den där kostnaden "Destinations- och regelmässig dokumentavgift" är grymt luddig. Dessutom är den på siten 9180 ink moms men all kommunikation jag fått är 3950. Vad gäller? Det verkar vara samma på MX också.
- Tillbehör såsom docka för mobil kunde man beställa genom servicecenter. Frågan som dök upp då vad finns det mer för tillbehör? Själva kunde de inte svara på frågan och man vill ju inte missa något "smart" tillbehör...
- Bilen ska leasas på företaget och frågan är hur depositionen hanteras. Får man tillbaks den (då behöver jag inte fundera på momsen) eller är det att ses som delbetalning av första hyran.
- Har 21-tummarna blivit "billigare"? Dock fortfarande dyrare än Porsche-original, som jag tyckte slog rekord då.
- Enligt gammal vana tänkte jag köpa vinterhjul separat men efter att ha läst här på forumet blir man lite avskräckt. Är det verkligen så illa att de inte ens vill hantera andra märkesfälgar (billiga kopior förstår jag)?
Tack på förhand!