Vad betyder egentligen "Autopilotmaskinvara 1 med komfortfunktioner" som står på Teslas begagnade bilar? Betyder det att AP1 är aktiverat eller att den inte är aktiverad?
Är det nån som vet om man kan diskutera priserna med Tesla på deras begagnade bilar? Nån som försökt och lyckats?
Med tanke på hur de ändras hipp som happ, så är det bara att vänta och se tills priset är rätt
Normalt sett brukar de sjunka dag för dag, fram till ett visst belopp där botten ligger. Jag gissar här att detta är satt utefter hur mycket de betalt i inbyte + minsta vinst de kan tänka sig.
Beställt Model 3 LR AWD den 28/4 2019 - Levererad den 24/5 2019
Beställt Model Y Performance den 12/2 2022 - Levererad den 15/6 2022
"Man kan inte använda sig av media om man ska förstå världen" - Hans Rosling 1948-2017
Jo, jag har noterat att bilarna sjunker dag för dag. Men till slut så "stannar" de. Det jag funderar på är om det kanske är så att om de legat still i deras "botten" ett tag så kanske man kan lägga ett lägre bud.
Jo, jag har noterat att bilarna sjunker dag för dag. Men till slut så "stannar" de. Det jag funderar på är om det kanske är så att om de legat still i deras "botten" ett tag så kanske man kan lägga ett lägre bud.
Det är väl bara att prova. Återkoppla hur det går!
Hyundai Ioniq 5 AWD Advanced 2023
SÅLD: Model 3 LR 2022
SÅLD: Model S 85 "veterantesla", 2014 pre AP.