Sambon hade lite oflyt i snön för ett par veckor sedan och gled baklänges in i en sten i en rätt brant backe. Får ta på mig den - borde ha köpt nya däck..
Såg inget förrän jag tvättade bilen idag dock.
Tog på stötfångaren bak, så jag tänkte kolla om det lönar sig att lämna in den på omlackering eller om jag ska ta självrisken på 6000.
Någon som har tips på någon bra (och helst någotsånär prisvärd) lackerare i norra Stockholmsområdet?
Lackerare i Stockholm
Moderator: Redaktion
- jeppe_sthlm
- Teslaägare
Lackerare i Stockholm
Model S Standard Range Raven
- ovelundkvist
- Teslaägare
- Kontakt:
Re: Lackerare i Stockholm
Johan på Rosenbergs Inpol har kontakt med en prisvärd lackerare norr om stan, kolla med honom.
- NEO
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/alfredo77771
Vilken del av kofångaren? På de äldre är kofångaren delad i tre olika delar, var det den lackerade delen? Kan oavsett hjälpa dig skaffa en kofångare om du vill, flyttar ändå hem och kan ta med den PM isåfall.jeppe_sthlm skrev:Sambon hade lite oflyt i snön för ett par veckor sedan och gled baklänges in i en sten i en rätt brant backe. Får ta på mig den - borde ha köpt nya däck..
Såg inget förrän jag tvättade bilen idag dock.
Tog på stötfångaren bak, så jag tänkte kolla om det lönar sig att lämna in den på omlackering eller om jag ska ta självrisken på 6000.
Någon som har tips på någon bra (och helst någotsånär prisvärd) lackerare i norra Stockholmsområdet?
Är skadan omfattande eller skulle det funkar med en spot repair? Kostar ett par tusen.
Don't let your outrage for injustice end where your selfishness begins.
- jeppe_sthlm
- Teslaägare
Den var inte speciellt stor, så det kanske räcker? Ska analysera lite noggrannare imorgon, men ska definitivt kolla upp spot repair!
Vad brukar en sådan kosta?
Ser bara ur att vara lack och ingen trasig plast, så jag hoppas slippa byta något.
Vad brukar en sådan kosta?
Ser bara ur att vara lack och ingen trasig plast, så jag hoppas slippa byta något.
Model S Standard Range Raven