kan inte när jag är registrerad som adminWahll skrev:Ps glöm inte registrera dig som tesla ägare på siten Tesla Club Sweden
Leveransupplevelse Model 3
Moderator: Redaktion
- TiborBlomhall
- Inlägg: 7424
- Blev medlem: 04 mar 2014 22:03
- Ort: Stockholm
- Referralkod: ts.la/tibor72449
Re: Leveransupplevelse Model 3
Re: Leveransupplevelse Model 3
Fick våran idag i Malmö. LR svart 19. Bilen var i helt perfekt skick och mycket kunnig personal. Accelerationen är riktigt bra, pirrar i magen.
Re: Leveransupplevelse Model 3
Någon av er som fått bekräftelse efter ni betala slutfakturan?
Känns lite märkligt att betala 845 000 kr och inte få en bekräftelse att dom fått pengarna?
Känns lite märkligt att betala 845 000 kr och inte få en bekräftelse att dom fått pengarna?
Re: Leveransupplevelse Model 3
Jag ska själv betala snart så jag vet inte, men jag har läst ett inlägg där en annan person inte heller fick någon bekräftelse.
- MrStarhouse
- Teslaägare
- Inlägg: 319
- Blev medlem: 15 apr 2016 16:23
- Ort: Örebro
Re: Leveransupplevelse Model 3
Nej jag fick ingen verifikation på min BG betalning heller, inte förrän Tesla ringde och ville bekräfta leveransen så meddelade dom att pengarna kommit fram.Liibo skrev:Någon av er som fått bekräftelse efter ni betala slutfakturan?
Känns lite märkligt att betala 845 000 kr och inte få en bekräftelse att dom fått pengarna?
Nu ägare till: M3 Performance, Röd 2022, EAP
- TiborBlomhall
- Inlägg: 7424
- Blev medlem: 04 mar 2014 22:03
- Ort: Stockholm
- Referralkod: ts.la/tibor72449
Re: Leveransupplevelse Model 3
Med tanke på avsändaradressen svarade jag på engelska trots att frågorna var på svenska. Blir enklare att eskalera
Re: Leveransupplevelse Model 3
jag tänker svara på portugisiska om jag väl får enkätenTiborBlomhall skrev:Tesla vill också få reda på vår leveransupplevelse. Nån mer som hade fått mejl från dem?
Med tanke på avsändaradressen svarade jag på engelska trots att frågorna var på svenska. Blir enklare att eskalera
Re: Leveransupplevelse Model 3
M3apan skrev:jag tänker svara på portugisiska om jag väl får enkätenTiborBlomhall skrev:Tesla vill också få reda på vår leveransupplevelse. Nån mer som hade fått mejl från dem?
Med tanke på avsändaradressen svarade jag på engelska trots att frågorna var på svenska. Blir enklare att eskalera
Re: Leveransupplevelse Model 3
Tag tänker bara "Ta ankäten".
2023 Model Y LR Quicksilver
2021 Model 3 LR Midnight
2019 Model 3 LR Svart
Re: Leveransupplevelse Model 3
Samma här. Inte ett ljud och ingen leveransdag ännu. Blir nästan irriterad när kompisarna skickar sms och det inte är från Tesla.Liibo skrev:Någon av er som fått bekräftelse efter ni betala slutfakturan?
Känns lite märkligt att betala 845 000 kr och inte få en bekräftelse att dom fått pengarna?
Model 3 LR AWD
- MrStarhouse
- Teslaägare
- Inlägg: 319
- Blev medlem: 15 apr 2016 16:23
- Ort: Örebro
Re: Leveransupplevelse Model 3
Hämtade min i Fredags,
Fick mail om ägarbyte och 14 dagars försäkring direkt på morgonen på Fredagen, fler timmar innan jag åkte för att hämta.
På plats funkade det perfekt. Jag var ca 30min för tidig på plats, men dom var ändå redo så vi kunde köra igång nästan direkt.
Alla dokument signeras med Mobilt BankID så hela den processen gick ju på bara några minuter.
Riktig rusch där, det var 6st bilar samtidigt som var under leverans till kunder.
Hon som lämnade ut bilen nämnde även det som diskuterats här med larm om SOS systemet, och att det är en bugg som kommer åtgärdas, för mig försvann det dock efter några timmar.
Tyvärr så vräkte regnet ner så bilen var blöt, det innebar att inspekterande var lite svårare, jag hittade dock inga av dom problem som nämnts med lösa lister och dylikt under. Inget problem alls med inredningen. Jag ser inget problem med karossglipor heller.
Hittade vad jag först trodde var en repa på fronten, men när vi skrapade lite på den så visade det sig bara vara några tejp/lim rester. När jag sedan tvättade bilen igår så hittade jag vad jag trodde var fler liknande repor, även på fälgarna, men alla dessa gick bort med lite Meguiar's rengöring. Det är nån form av avskrap, tex så kan nog det på fälgarna vara rester av några krokar som hållt fast bilen på skeppet, men dom måste ha varit plastbelagda och gnuggat in lite plast mot fälgen, hade det varit metallkrokar så hade det ju blivit riktiga repor.
Annars när jag tvättade så hittade jag inga repor alls. Lacken är också riktigt bra, bättre än vad jag förväntat mig, har ju läst om apelsinskal och dylikt, men inte på min bil i alla fall.
Det enda övrigt jag hittade när jag tvättade är att det blivit lite för mycket fästmassa mellan glas-taksektion 2 och 3, ligger några små klumpar i skarven, skulle säkert kunna skära bort dom själv, men ska låta SC göra det för säkerhetsskull.
Sen kom hemresan till Örebro, och förutom att det vräkte ner med regn så funkade allt perfekt. Helt underbar bil. Detta är garanterat framtiden som anlänt
Fick mail om ägarbyte och 14 dagars försäkring direkt på morgonen på Fredagen, fler timmar innan jag åkte för att hämta.
På plats funkade det perfekt. Jag var ca 30min för tidig på plats, men dom var ändå redo så vi kunde köra igång nästan direkt.
Alla dokument signeras med Mobilt BankID så hela den processen gick ju på bara några minuter.
Riktig rusch där, det var 6st bilar samtidigt som var under leverans till kunder.
Hon som lämnade ut bilen nämnde även det som diskuterats här med larm om SOS systemet, och att det är en bugg som kommer åtgärdas, för mig försvann det dock efter några timmar.
Tyvärr så vräkte regnet ner så bilen var blöt, det innebar att inspekterande var lite svårare, jag hittade dock inga av dom problem som nämnts med lösa lister och dylikt under. Inget problem alls med inredningen. Jag ser inget problem med karossglipor heller.
Hittade vad jag först trodde var en repa på fronten, men när vi skrapade lite på den så visade det sig bara vara några tejp/lim rester. När jag sedan tvättade bilen igår så hittade jag vad jag trodde var fler liknande repor, även på fälgarna, men alla dessa gick bort med lite Meguiar's rengöring. Det är nån form av avskrap, tex så kan nog det på fälgarna vara rester av några krokar som hållt fast bilen på skeppet, men dom måste ha varit plastbelagda och gnuggat in lite plast mot fälgen, hade det varit metallkrokar så hade det ju blivit riktiga repor.
Annars när jag tvättade så hittade jag inga repor alls. Lacken är också riktigt bra, bättre än vad jag förväntat mig, har ju läst om apelsinskal och dylikt, men inte på min bil i alla fall.
Det enda övrigt jag hittade när jag tvättade är att det blivit lite för mycket fästmassa mellan glas-taksektion 2 och 3, ligger några små klumpar i skarven, skulle säkert kunna skära bort dom själv, men ska låta SC göra det för säkerhetsskull.
Sen kom hemresan till Örebro, och förutom att det vräkte ner med regn så funkade allt perfekt. Helt underbar bil. Detta är garanterat framtiden som anlänt
Nu ägare till: M3 Performance, Röd 2022, EAP
Re: Leveransupplevelse Model 3
Malmö levererar - Mkt kunnig och trevlig personal och en bil i toppskick!
Hämtade ut en svart LR AWD 18'' i Malmö den 14/3 och det blev en utomjordisk upplevelse
Superhärlig känsla och overkligt efter två års väntan och tidigare bara fossil-Volvo modell äldre i vår ägo (V70 år 2006, den senaste).
Nu är elbilsrevolutionen här och körglädjen är fenomenal, om ni inte tror mig - kolla på detta foto från hemresan
Hämtade ut en svart LR AWD 18'' i Malmö den 14/3 och det blev en utomjordisk upplevelse
Superhärlig känsla och overkligt efter två års väntan och tidigare bara fossil-Volvo modell äldre i vår ägo (V70 år 2006, den senaste).
Nu är elbilsrevolutionen här och körglädjen är fenomenal, om ni inte tror mig - kolla på detta foto från hemresan
Re: Leveransupplevelse Model 3
Hämtade min bil förra veckan i Malmö. Supernöjd!
Hittade två små lackskador vid avhämtningen som noterades av Tesla. Men nu när solen äntligen kommit fram igen i Skåne upptäckte jag en rätt stor repa på framrutan.
Hur har ni gjort med de fel som ni upptäckt efter ni godkände leveransen? Vilket nummer ringde ni, eller vilken mail använde ni?
Hittade två små lackskador vid avhämtningen som noterades av Tesla. Men nu när solen äntligen kommit fram igen i Skåne upptäckte jag en rätt stor repa på framrutan.
Hur har ni gjort med de fel som ni upptäckt efter ni godkände leveransen? Vilket nummer ringde ni, eller vilken mail använde ni?
Tesla M3 LR AWD röd, vitt interiör, 18" aero, Acc boost, FSD. KÖPT mars 2019-SÅLD april 2022
Tesla M3 LR AWD blå, vitt interiör, TheNewAero 19". KÖPT april 2022
Tesla M3 LR AWD blå, vitt interiör, TheNewAero 19". KÖPT april 2022
Re: Leveransupplevelse Model 3
Då min levererades i vått tillstånd så kunde jag inte kontrollera lacken, så hittade tre stora repor idag och ringde Teslas "vanliga leveransnummer" +46 85 250 3886 och de hjälpte mig sen och lovade att leverans skulle kontakta mig med hur vi ska göra för att ordna detta, dvs planera in en tid.Macrobson skrev:Hämtade min bil förra veckan i Malmö. Supernöjd!
Hittade två små lackskador vid avhämtningen som noterades av Tesla. Men nu när solen äntligen kommit fram igen i Skåne upptäckte jag en rätt stor repa på framrutan.
Hur har ni gjort med de fel som ni upptäckt efter ni godkände leveransen? Vilket nummer ringde ni, eller vilken mail använde ni?
Tesla Model 3 P3D (Solid Black)
Re: Leveransupplevelse Model 3
Jag börjar bli väldigt skeptisk till detta och väntan på min bil känns inte lika kul, det är ju helt galet vad mkt problem det har varit med dessa bilar? Repor, vatten i bagage, rutor som lmmar igen, listan kan göras lång.. Detta är inte accebtabeltvthorsell skrev:Då min levererades i vått tillstånd så kunde jag inte kontrollera lacken, så hittade tre stora repor idag och ringde Teslas "vanliga leveransnummer" +46 85 250 3886 och de hjälpte mig sen och lovade att leverans skulle kontakta mig med hur vi ska göra för att ordna detta, dvs planera in en tid.Macrobson skrev:Hämtade min bil förra veckan i Malmö. Supernöjd!
Hittade två små lackskador vid avhämtningen som noterades av Tesla. Men nu när solen äntligen kommit fram igen i Skåne upptäckte jag en rätt stor repa på framrutan.
Hur har ni gjort med de fel som ni upptäckt efter ni godkände leveransen? Vilket nummer ringde ni, eller vilken mail använde ni?
- Bjelke
- Teslaägare
- Inlägg: 19603
- Blev medlem: 24 mar 2015 12:27
- Ort: Bollnäs
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Re: Leveransupplevelse Model 3
Jag skulle inte ta emot en bil som står ute i regn, den ska stå inne och vara helt ren, that's it, det är väl typ denanna__ skrev:Jag börjar bli väldigt skeptisk till detta och väntan på min bil känns inte lika kul, det är ju helt galet vad mkt problem det har varit med dessa bilar? Repor, vatten i bagage, rutor som lmmar igen, listan kan göras lång.. Detta är inte accebtabeltvthorsell skrev:Då min levererades i vått tillstånd så kunde jag inte kontrollera lacken, så hittade tre stora repor idag och ringde Teslas "vanliga leveransnummer" +46 85 250 3886 och de hjälpte mig sen och lovade att leverans skulle kontakta mig med hur vi ska göra för att ordna detta, dvs planera in en tid.Macrobson skrev:Hämtade min bil förra veckan i Malmö. Supernöjd!
Hittade två små lackskador vid avhämtningen som noterades av Tesla. Men nu när solen äntligen kommit fram igen i Skåne upptäckte jag en rätt stor repa på framrutan.
Hur har ni gjort med de fel som ni upptäckt efter ni godkände leveransen? Vilket nummer ringde ni, eller vilken mail använde ni?
äldsta regel som finns när man köper bil...
S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Re: Leveransupplevelse Model 3
Håller jag helt med om, det känns bara som att fel marginalen på antalet bilar är väldigt hög med tanke på de antal som blivit levererade..Bjelke skrev:Jag skulle inte ta emot en bil som står ute i regn, den ska stå inne och vara helt ren, that's it, det är väl typ denanna__ skrev:Jag börjar bli väldigt skeptisk till detta och väntan på min bil känns inte lika kul, det är ju helt galet vad mkt problem det har varit med dessa bilar? Repor, vatten i bagage, rutor som lmmar igen, listan kan göras lång.. Detta är inte accebtabeltvthorsell skrev:Då min levererades i vått tillstånd så kunde jag inte kontrollera lacken, så hittade tre stora repor idag och ringde Teslas "vanliga leveransnummer" +46 85 250 3886 och de hjälpte mig sen och lovade att leverans skulle kontakta mig med hur vi ska göra för att ordna detta, dvs planera in en tid.Macrobson skrev:Hämtade min bil förra veckan i Malmö. Supernöjd!
Hittade två små lackskador vid avhämtningen som noterades av Tesla. Men nu när solen äntligen kommit fram igen i Skåne upptäckte jag en rätt stor repa på framrutan.
Hur har ni gjort med de fel som ni upptäckt efter ni godkände leveransen? Vilket nummer ringde ni, eller vilken mail använde ni?
äldsta regel som finns när man köper bil...
Nästan som att man får räkna med att inte få en felfri bil och det är rätt sjukt när man betalar +600.000
Re: Leveransupplevelse Model 3
Tycker också detta börjar gå för långt med problem nu. Men många verkar bara säga att det får man räkna med.anna__ skrev:Håller jag helt med om, det känns bara som att fel marginalen på antalet bilar är väldigt hög med tanke på de antal som blivit levererade..Bjelke skrev:Jag skulle inte ta emot en bil som står ute i regn, den ska stå inne och vara helt ren, that's it, det är väl typ denanna__ skrev:Jag börjar bli väldigt skeptisk till detta och väntan på min bil känns inte lika kul, det är ju helt galet vad mkt problem det har varit med dessa bilar? Repor, vatten i bagage, rutor som lmmar igen, listan kan göras lång.. Detta är inte accebtabeltvthorsell skrev:Då min levererades i vått tillstånd så kunde jag inte kontrollera lacken, så hittade tre stora repor idag och ringde Teslas "vanliga leveransnummer" +46 85 250 3886 och de hjälpte mig sen och lovade att leverans skulle kontakta mig med hur vi ska göra för att ordna detta, dvs planera in en tid.Macrobson skrev:Hämtade min bil förra veckan i Malmö. Supernöjd!
Hittade två små lackskador vid avhämtningen som noterades av Tesla. Men nu när solen äntligen kommit fram igen i Skåne upptäckte jag en rätt stor repa på framrutan.
Hur har ni gjort med de fel som ni upptäckt efter ni godkände leveransen? Vilket nummer ringde ni, eller vilken mail använde ni?
äldsta regel som finns när man köper bil...
Nästan som att man får räkna med att inte få en felfri bil och det är rätt sjukt när man betalar +600.000
Men jag kommer inte ens acceptera att ta bilen om jag har en lång lista med fel på, utan isf får dom fixa det direkt eller ge tillbaka pengarna till mig.
Kanske är annat när man köper den privat som mej, att man blir mer noggrann?
Re: Leveransupplevelse Model 3
Hur vet du felmarginalen på bilarna? Har du uppgifter på detta, eller utgår du från någon slags magkänsla?anna__ skrev:Håller jag helt med om, det känns bara som att fel marginalen på antalet bilar är väldigt hög med tanke på de antal som blivit levererade..Bjelke skrev:Jag skulle inte ta emot en bil som står ute i regn, den ska stå inne och vara helt ren, that's it, det är väl typ denanna__ skrev:Jag börjar bli väldigt skeptisk till detta och väntan på min bil känns inte lika kul, det är ju helt galet vad mkt problem det har varit med dessa bilar? Repor, vatten i bagage, rutor som lmmar igen, listan kan göras lång.. Detta är inte accebtabeltvthorsell skrev:Då min levererades i vått tillstånd så kunde jag inte kontrollera lacken, så hittade tre stora repor idag och ringde Teslas "vanliga leveransnummer" +46 85 250 3886 och de hjälpte mig sen och lovade att leverans skulle kontakta mig med hur vi ska göra för att ordna detta, dvs planera in en tid.Macrobson skrev:Hämtade min bil förra veckan i Malmö. Supernöjd!
Hittade två små lackskador vid avhämtningen som noterades av Tesla. Men nu när solen äntligen kommit fram igen i Skåne upptäckte jag en rätt stor repa på framrutan.
Hur har ni gjort med de fel som ni upptäckt efter ni godkände leveransen? Vilket nummer ringde ni, eller vilken mail använde ni?
äldsta regel som finns när man köper bil...
Nästan som att man får räkna med att inte få en felfri bil och det är rätt sjukt när man betalar +600.000
- Model 3 beställd 10/12-18: LR+AWD+AP, Midnight Silver Metallic, vit interiör
- Model 3 bokad 10/8-16
- Model 3 bokad 10/8-16
Re: Leveransupplevelse Model 3
Håller jag helt med om, det känns bara som att fel marginalen på antalet bilar är väldigt hög med tanke på de antal som blivit levererade..Martey skrev:Jag skulle inte ta emot en bil som står ute i regn, den ska stå inne och vara helt ren, that's it, det är väl typ denanna__ skrev:Jag börjar bli väldigt skeptisk till detta och väntan på min bil känns inte lika kul, det är ju helt galet vad mkt problem det har varit med dessa bilar? Repor, vatten i bagage, rutor som lmmar igen, listan kan göras lång.. Detta är inte accebtabeltvthorsell skrev:Då min levererades i vått tillstånd så kunde jag inte kontrollera lacken, så hittade tre stora repor idag och ringde Teslas "vanliga leveransnummer" +46 85 250 3886 och de hjälpte mig sen och lovade att leverans skulle kontakta mig med hur vi ska göra för att ordna detta, dvs planera in en tid.Macrobson skrev:Hämtade min bil förra veckan i Malmö. Supernöjd!
Hittade två små lackskador vid avhämtningen som noterades av Tesla. Men nu när solen äntligen kommit fram igen i Skåne upptäckte jag en rätt stor repa på framrutan.
Hur har ni gjort med de fel som ni upptäckt efter ni godkände leveransen? Vilket nummer ringde ni, eller vilken mail använde ni?
äldsta regel som finns när man köper bil...
Nästan som att man får räkna med att inte få en felfri bil och det är rätt sjukt när man betalar +600.000[/quote]
Hur vet du felmarginalen på bilarna? Har du uppgifter på detta, eller utgår du från någon slags magkänsla? [/quote]
Det räcker väl bara att läsa på detta forum och få en ganska bra överblick, eller det tycker inte du?
Självklart är det säker en del som inte skriver här men det är ändå en stor andel som har gjort det och faktiskt haft både det en och andra
-
- Inlägg: 80
- Blev medlem: 01 feb 2018 13:35
- Ort: Stockholm
Re: Leveransupplevelse Model 3
MrStarhouse skrev:Hämtade min i Fredags,
Fick mail om ägarbyte och 14 dagars försäkring direkt på morgonen på Fredagen, fler timmar innan jag åkte för att hämta.
Hittade vad jag först trodde var en repa på fronten, men när vi skrapade lite på den så visade det sig bara vara några tejp/lim rester. När jag sedan tvättade bilen igår så hittade jag vad jag trodde var fler liknande repor, även på fälgarna, men alla dessa gick bort med lite Meguiar's rengöring. Det är nån form av avskrap, tex så kan nog det på fälgarna vara rester av några krokar som hållt fast bilen på skeppet, men dom måste ha varit plastbelagda och gnuggat in lite plast mot fälgen, hade det varit metallkrokar så hade det ju blivit riktiga repor.
Sen kom hemresan till Örebro, och förutom att det vräkte ner med regn så funkade allt perfekt. Helt underbar bil. Detta är garanterat framtiden som anlänt
Grattis , vad körde du för Meguiar's rengöring för tabort repor ?
Model 3 LR AWD
Re: Leveransupplevelse Model 3
Skulle vara försiktig med att dra för breda och generella slutsatser Att ta urvalet av medlemmarna på det här forumet som underlag för vad felmarginalen är blir inte särskilt signifikant. Varken i totalt antal eller för att få ett oberoende stickprov, särskilt med tanke på hur många bilar Transportstyrelsen har registrerat vid det här laget. Skulle även vilja påstå att detta forum hör till en särskild grupp av "intressenter" när det kommer till Tesla.anna__ skrev:Det räcker väl bara att läsa på detta forum och få en ganska bra överblick, eller det tycker inte du?
Självklart är det säker en del som inte skriver här men det är ändå en stor andel som har gjort det och faktiskt haft både det en och andra
- Model 3 beställd 10/12-18: LR+AWD+AP, Midnight Silver Metallic, vit interiör
- Model 3 bokad 10/8-16
- Model 3 bokad 10/8-16
Re: Leveransupplevelse Model 3
Bara en sån sak som att dom transporterar bilarna på lastbil utan lackskydd är i mina ögon rätt så anmärkningsvärt, finns ingen anledning till att inte göra det med tanke på risken för lackskada.
Don't let your outrage for injustice end where your selfishness begins.
Re: Leveransupplevelse Model 3
Visst, men att kolla på det amerikanska forumet, där finns liknande problem.Martey skrev:Skulle vara försiktig med att dra för breda och generella slutsatser Att ta urvalet av medlemmarna på det här forumet som underlag för vad felmarginalen är blir inte särskilt signifikant. Varken i totalt antal eller för att få ett oberoende stickprov, särskilt med tanke på hur många bilar Transportstyrelsen har registrerat vid det här laget. Skulle även vilja påstå att detta forum hör till en särskild grupp av "intressenter" när det kommer till Tesla.anna__ skrev:Det räcker väl bara att läsa på detta forum och få en ganska bra överblick, eller det tycker inte du?
Självklart är det säker en del som inte skriver här men det är ändå en stor andel som har gjort det och faktiskt haft både det en och andra
Hur många har reg då av transportstyrelsen?
Men glad att du är positivt till det hela.
Hoppas du får en fin bil om du beställt nån
Re: Leveransupplevelse Model 3
Absolut, det har jag också sett. Men eftersom jag inte känner till mörkertalet av de som har problemfria och problematiska leveranser som inte berättar något är det svårt att säga något om vad felmarginalen på en bil är (om man nu vill leka med tanken "Hur stor sannolikhet är det att just min bil bil har defekter?").anna__ skrev:Visst, men att kolla på det amerikanska forumet, där finns liknande problem.Martey skrev:Skulle vara försiktig med att dra för breda och generella slutsatser Att ta urvalet av medlemmarna på det här forumet som underlag för vad felmarginalen är blir inte särskilt signifikant. Varken i totalt antal eller för att få ett oberoende stickprov, särskilt med tanke på hur många bilar Transportstyrelsen har registrerat vid det här laget. Skulle även vilja påstå att detta forum hör till en särskild grupp av "intressenter" när det kommer till Tesla.anna__ skrev:Det räcker väl bara att läsa på detta forum och få en ganska bra överblick, eller det tycker inte du?
Självklart är det säker en del som inte skriver här men det är ändå en stor andel som har gjort det och faktiskt haft både det en och andra
Hur många har reg då av transportstyrelsen?
Men glad att du är positivt till det hela.
Hoppas du får en fin bil om du beställt nån
Väntar själv på en bil (se signatur). Planerad leverans 20/3.
Car.info har just nu 600+ (https://www.car.info/en-se/tesla/model- ... on-8142134) Model 3 registrerade i Sverige. Men den informationen har inte uppdaterats på över 10 dagar (nästa uppdatering sker i morgon från Transportstyrelsens register).
- Model 3 beställd 10/12-18: LR+AWD+AP, Midnight Silver Metallic, vit interiör
- Model 3 bokad 10/8-16
- Model 3 bokad 10/8-16