
Moderator: Redaktion
Jerka skrev:Jag hade velat ha den här:
Zalman3 skrev:En kille i Umeå som beställt en Audi e-tron säger att den har ett 120kWh batteri.
Och att man kommer att kunna låsa upp dessa kWh när man vill.
Stämmer verkligen detta?
Zalman3 skrev:En kille i Umeå som beställt en Audi e-tron säger att den har ett 120kWh batteri.
Och att man kommer att kunna låsa upp dessa kWh när man vill.
Stämmer verkligen detta?
Zalman3 skrev:En kille i Umeå som beställt en Audi e-tron säger att den har ett 120kWh batteri.
Och att man kommer att kunna låsa upp dessa kWh när man vill.
Stämmer verkligen detta?
Henrik Torphammar skrev:Zalman3 skrev:En kille i Umeå som beställt en Audi e-tron säger att den har ett 120kWh batteri.
Och att man kommer att kunna låsa upp dessa kWh när man vill.
Stämmer verkligen detta?
Lägg model 3 laddkurva över e-tron och gör en estimering så kommer du nog bra nära sanningen.
mati skrev:Henrik Torphammar skrev:Zalman3 skrev:En kille i Umeå som beställt en Audi e-tron säger att den har ett 120kWh batteri.
Och att man kommer att kunna låsa upp dessa kWh när man vill.
Stämmer verkligen detta?
Lägg model 3 laddkurva över e-tron och gör en estimering så kommer du nog bra nära sanningen.
Jag tror inte du kan räkna så. Det är helt olika batterier som högst troligen inte har samma batterikemi.
Jerker skrev:Jo, iofs, fast känslan när man kör iväg med sin elbil är ju mer så här:
Användare som besöker denna kategori: Jerka, Niklas Z och 14 gäster