Haha! Ja Sono Motors omsorg om den svenska kundgruppen har plötsligt ökat lavinartat!olza skrev:Ett tips till eventuella andra youtube-analfabeter: det går att slå på undertexter, finns t.o.m. svenska!
Som det heter: man lär sig nåt varje dag!
Sono Sion tillverkas av NEVS i Trollhättan
Moderator: Redaktion
Re: Sono Sion tillverkas av NEVS i Trollhättan
Jag väntar lite. Jag vill ha köplats 18650Jerker skrev:Redan idag är det nästan 10000 reservationer så det är bara att göra matten och räkna ut hur lång väntetiden efter produktionsstart blir. Jag har nummer 2170.
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped
e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
-
Verdi
Spännande. Jag har aldrig trott de ska lyckas så jag har inte intresserat mig alls. Men det kanske blir nåt ändå då?
Jag är glad att Panasonic valde att ta bort den där nollan på slutet när de skapade sin nya batteristandard!mati skrev:Jag väntar lite. Jag vill ha köplats 18650Jerker skrev:Redan idag är det nästan 10000 reservationer så det är bara att göra matten och räkna ut hur lång väntetiden efter produktionsstart blir. Jag har nummer 2170.
Hur nördig kan man bli egentligen?Jerker skrev:Jag är glad att Panasonic valde att ta bort den där nollan på slutet när de skapade sin nya batteristandard!mati skrev:Jag väntar lite. Jag vill ha köplats 18650Jerker skrev:Redan idag är det nästan 10000 reservationer så det är bara att göra matten och räkna ut hur lång väntetiden efter produktionsstart blir. Jag har nummer 2170.
Det är verkligen bara riktiga nördar som inser det komiska i mitt reservationsnummer!mati skrev:Hur nördig kan man bli egentligen?Jerker skrev:Jag är glad att Panasonic valde att ta bort den där nollan på slutet när de skapade sin nya batteristandard!mati skrev:Jag väntar lite. Jag vill ha köplats 18650Jerker skrev:Redan idag är det nästan 10000 reservationer så det är bara att göra matten och räkna ut hur lång väntetiden efter produktionsstart blir. Jag har nummer 2170.![]()
Det är underbart att vara nörd. Man kan skratta ihjäl sig över saker som absolut ingen annan människa begriper. Hahahaha köplats 2170, vad roligt.Jerker skrev:Det är verkligen bara riktiga nördar som inser det komiska i mitt reservationsnummer!mati skrev:Hur nördig kan man bli egentligen?Jerker skrev:Jag är glad att Panasonic valde att ta bort den där nollan på slutet när de skapade sin nya batteristandard!mati skrev:Jag väntar lite. Jag vill ha köplats 18650Jerker skrev:Redan idag är det nästan 10000 reservationer så det är bara att göra matten och räkna ut hur lång väntetiden efter produktionsstart blir. Jag har nummer 2170.![]()
- lator
- Teslaägare
Du måste ju bara lägga till din köplats för Sion i din signatur!Jerker skrev:
Det är verkligen bara riktiga nördar som inser det komiska i mitt reservationsnummer!
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer. 
Fixat!lator skrev:Du måste ju bara lägga till din köplats för Sion i din signatur!Jerker skrev:
Det är verkligen bara riktiga nördar som inser det komiska i mitt reservationsnummer!