Första inlägget efter att ha smugit runt här lääänge utan att vara medlem
Är helt såld på Tesla och sjukligt intresserad utan att jag ens sett en bil på riktigt tills idag. Läser ALLT jag kan komma över, drömmer Tesla och pratar Tesla hemma så min fru snart vill kräkas på mig

Bor i Umeå och där är det inte någon överrepresenterad modell. Närmsta supercharger är 26 mil bort i Sundsvall vilket väl kanske är en anledning. Jag kör 4-6000 mil per år så än så länge tror jag att jag får dras med min diesel tills laddststioner blir vanligare här uppe. Min plan är att leasa en Tesla på mitt egna AB inom det närmsta året.
Var påväg hem från jobbet idag när jag plötsligt för första gången får se en röd Tesla (precis den färg jag vill ha) parkerad utanför en butik. Fick tvär vända och köra tillbaka till parkeringen. Satt 25 minuter utanför butiken och väntade på att ägaren skulle komma ut. Snacka om att känna sig som en stalker

Fick tillslut ringa hem och meddela att "det kört ihop sig lite" och att jag inte skulle hinna hem till middagen

sjukt? Ja jag vet... Men vad gör man inte för att få tala med en Tesla ägare. Tillslut gav jag upp på att ägaren skulle komma ut, så jag gick in i butiken istället och frågade mig fram tills jag fick tag på en mycket trevlig herre som visade sig vara den lyckliga ägaren. Han tog sig gott om tid att visa bilen och nu är jag än mer övertygad om att detta är bilen jag skall ha! Så otroligt läcker och även praktisk. Har två pojkar på 3 och 6 år samt en till som är beräknad om en månad så extra sätet känns som ett givet val.
Känner mig nu övertygad efter dagens samtal om att denna bil även kan fungera i Norrland med -30 grader, snö, 3 barn och mycket långresa i jobbet. Inväntar några till supercharger först bara

solid svart 90D med panorama och bakåtvända säten (levererad 8/12 2016) SÅLD
Obsidian Black X75D, 5-sits,Ultra White klädsel, Premiumpaket, köldpaket, dragpaket (levererad 31/7 2017)
Värvningskod:
http://---