Kul ändå att ett företag visar så stor intresse och gör något också.
Moderator: Redaktion
Haha, vilket mirakel.Pontus skrev:Som sig bör så hade både VD'n och säljchefen turen med sig den dagen och fick var sin![]()
Det där har jag redan förutom en lön som skulle vara högre om jag inte valt Teslan, men det kommer aldrig hända. Kanske kan gå med på tre veckors semester men inte utan Teslan...Surfaren skrev:
Nåväl, det är ju kul att ett stort företag vill vara med i vår sekt. Undrar hur länge det tar innan rekryterarna som ringer då och då försöker locka med hög lön, sex veckor semester och en Tesla.
Jag sa det till en headhunter som var på mig en gång, att jag är inte det minsta lilla intresserad av att avveckla mitt egna företag, men om någon börjar erbjuda Tesla som tjänstebil så skulle det bli jobbigt att stå emotSurfaren skrev:Nåväl, det är ju kul att ett stort företag vill vara med i vår sekt. Undrar hur länge det tar innan rekryterarna som ringer då och då försöker locka med hög lön, sex veckor semester och en Tesla.
Haha ja är det med i ekvationen så blir man klart intresserad även om jobbet ligger norr om polcirkelndanni skrev:Jag sa det till en headhunter som var på mig en gång, att jag är inte det minsta lilla intresserad av att avveckla mitt egna företag, men om någon börjar erbjuda Tesla som tjänstebil så skulle det bli jobbigt att stå emotSurfaren skrev:Nåväl, det är ju kul att ett stort företag vill vara med i vår sekt. Undrar hur länge det tar innan rekryterarna som ringer då och då försöker locka med hög lön, sex veckor semester och en Tesla.
Nu skriver de säkert snart i vissa tidningar att det tydligen är fårskallar som kör Tesla...Pontus skrev:Har hört att Tele2 i Kista valt att köpa in 10 Teslor. ...
Jojo skrev:Nu skriver de säkert snart i vissa tidningar att det tydligen är fårskallar som kör Tesla...Pontus skrev:Har hört att Tele2 i Kista valt att köpa in 10 Teslor. ...