Tele2 Teslavänliga

Här diskuterar vi om Tesla Model S

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Pontus
Teslaägare

Tele2 Teslavänliga

Inlägg av Pontus »

Har hört att Tele2 i Kista valt att köpa in 10 Teslor. Dessa lottades ut bland intresserade i personalen, vet inte vilka villkor man får ha bilen under. Som sig bör så hade både VD'n och säljchefen turen med sig den dagen och fick var sin :o Min granne som jobbar där har slutat tro på slumpen...
Kul ändå att ett företag visar så stor intresse och gör något också.
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Surfaren
elbilist

Re: Tele2 Teslavänliga

Inlägg av Surfaren »

Pontus skrev:
Som sig bör så hade både VD'n och säljchefen turen med sig den dagen och fick var sin :o
Haha, vilket mirakel. :D Man vill ju inte måla fan på väggen så här är ett par teorier:

- Dom hade med sina höga positioner möjlighet att skaffa (många) fler lotter än de andra för att bättra på oddsen.
- Dom skrev sina namn på baksidan av alla de andra lotterna.
- Dom gjorde misstaget att lägga sina lotter direkt i vinnarburken istället för i burken man skulle dra vinnarna ur.

Se där, dom kanske har en bra förklaring iaf. Oh wait... :D

Nåväl, det är ju kul att ett stort företag vill vara med i vår sekt. Undrar hur länge det tar innan rekryterarna som ringer då och då försöker locka med hög lön, sex veckor semester och en Tesla. :)
Renault Zoe Iconic 41 kWh S85D 2015, e-UP 2014, 2 reservationer på Model 3
T-shirts med Tesla-tryck | Få 10 kr/mån i rabatt hos Vimla
Användarvisningsbild
Pontus
Teslaägare

Inlägg av Pontus »

Surfaren skrev:

Nåväl, det är ju kul att ett stort företag vill vara med i vår sekt. Undrar hur länge det tar innan rekryterarna som ringer då och då försöker locka med hög lön, sex veckor semester och en Tesla. :)
Det där har jag redan förutom en lön som skulle vara högre om jag inte valt Teslan, men det kommer aldrig hända. Kanske kan gå med på tre veckors semester men inte utan Teslan... :mrgreen:
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Användarvisningsbild
danni
Teslaägare
Referralkod: ts.la/danni1257
Kontakt:

Inlägg av danni »

Surfaren skrev:
Jag sa det till en headhunter som var på mig en gång, att jag är inte det minsta lilla intresserad av att avveckla mitt egna företag, men om någon börjar erbjuda Tesla som tjänstebil så skulle det bli jobbigt att stå emot :)
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Användarvisningsbild
chpaulin
Teslaägare

Inlägg av chpaulin »

danni skrev:
Surfaren skrev:
Jag sa det till en headhunter som var på mig en gång, att jag är inte det minsta lilla intresserad av att avveckla mitt egna företag, men om någon börjar erbjuda Tesla som tjänstebil så skulle det bli jobbigt att stå emot :)
Haha ja är det med i ekvationen så blir man klart intresserad även om jobbet ligger norr om polcirkeln :)
Chefsarkitekt på Hälsa Hemma

Model S 75D -17
Renault Zoe 22kWh -16
Model S LR -19
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
Användarvisningsbild
AnteF
Teslaägare

Inlägg av AnteF »

Det här låter som en (iofs bra) skröna.
P85D, 21 BBS, Wrapzone satin, panorama, autopilot, luftfjädring, NG säten, Ultra HIFI synth osvosv.

Sponsra min Roadster2! http://---
Användarvisningsbild
Jojo
Teslaägare

Inlägg av Jojo »

Pontus skrev:
Har hört att Tele2 i Kista valt att köpa in 10 Teslor. ...
Nu skriver de säkert snart i vissa tidningar att det tydligen är fårskallar som kör Tesla...
Användarvisningsbild
HelectriC
Teslaägare

Inlägg av HelectriC »

Jojo skrev:
Pontus skrev:
Har hört att Tele2 i Kista valt att köpa in 10 Teslor. ...
Nu skriver de säkert snart i vissa tidningar att det tydligen är fårskallar som kör Tesla...

:lol:
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Skriv svar