Tesla Model 3 LR -24. Före detta Tesla M3 SR+, M3 LR -20, MX 75D -17, MS -14. VD på The New Aero, aerodynamiska fälgar till Tesla. http://www.thenewaero.com
Jag har inte hunnit läsa, men här finns bilden. "Drsaab"
Tesla Model 3 LR -24. Före detta Tesla M3 SR+, M3 LR -20, MX 75D -17, MS -14. VD på The New Aero, aerodynamiska fälgar till Tesla. http://www.thenewaero.com
Japp man ska vara försiktigt.
Behöver ju inte alltid vara nått fel för att varningsklockorna ringer, men man ska helt klart undersöka allt.
För att va säker så bör man kolla med Tesla innan köp så att dom ville serva den om det är problem.
Flyttgods från USA betalar inte tull och moms, men marknadsvärdet utan att kunna använda supercharger gör att han inte kan lägga på någon marginal. Det är min gissning.
Så många varningsklockor ringer nu. Hemligt telefonnummer, bild från USA, tveksamt skäl till försäljning då den inte ens har reggats i Sverige, skumt pris (översatt från annan valuta?), hur går det till att anpassa den till europeisk laddstandard?
Nä, denna ska nog vaskas i Teslas ho innan Richard vaskar guld...
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer.
Varför skriver han 50 mils räckvidd om det är en modell S 60?
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Jag skulle också vara försiktig. Har träffat annonsören några gånger för länge sedan, då vi bodde på samma ort. Han var alltid trevlig (mot mig...), men jag skulle inte göra affärer med honom.
Jag skulle också vara försiktig. Har träffat annonsören några gånger för länge sedan, då vi bodde på samma ort. Han var alltid trevlig (mot mig...), men jag skulle inte göra affärer med honom.
Bodde på samma ort och inte helt ärlig? Det är inte orten du har angivit som boendeort nu va
Jag skrev til annonsören och frågade ang laddning, men far inte fått nåt svar. Om man inte svarar potentiella kunder på frågor, så är det nog nåt skumt.
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Bodde på samma ort och inte helt ärlig? Det är inte orten du har angivit som boendeort nu va
Jag skrev til annonsören och frågade ang laddning, men far inte fått nåt svar. Om man inte svarar potentiella kunder på frågor, så är det nog nåt skumt.
Jag har bott i Askersund.
Jag tror eventuellt det kan ha varit ett skämt om att bilen säljs av någon som inte har full rörelsefrihet, om man säger så...
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Jag har bott i Askersund.
orten "Kumla" har ju vissa associationer.
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14