Hej
Någon som känner igen detta fenomenet som jag upplever har ökat kraftigt för mig senaste ca halvåret? Jag kör alltså i stadsmiljö och och får info på stora skärmen som i bifogad bild. Vissa ta jag titta infon i lilla displayen, men skulle föredra att se kartan med lagom inzoomning som innan. Zoomar jag in själv hoppar den tillbaka efter en stund igen.
Navigatorn för utzoomad
Moderator: Redaktion
Re: Navigatorn för utzoomad
Efter nån uppdatering så visar den stora skörmen i första skedet en ”översikt” av hela rutten och då utzoomat och pekar mot norr
Har för mig att när man petar in rutten så står det nåt ( kommer ej ihåg vad ) längst upp till vänster överst på det vita trycker man på det visas navigering även på stora skärmen
Har för mig att när man petar in rutten så står det nåt ( kommer ej ihåg vad ) längst upp till vänster överst på det vita trycker man på det visas navigering även på stora skärmen
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
- FinaFisken
- Teslaägare
Tycker också den zoomar ut för mycket. Tror det sker när man bara ska fortsätta rakt fram ett tag.
Klicka på pilen uppe till höger så går den från överblick till att följa bilen (eller att visa nord uppåt osv).
Blir också skillnad om man swipar boxen med anvisningar (strecket vid ”10 min”) nedåt
Model S P85DL+
Range Rover SDV8 Autobiography - offline, o-smart, mekanisk, skönt
Range Rover SDV8 Autobiography - offline, o-smart, mekanisk, skönt
Tack för idéer! Det ni skriver om känner jag igen, förutom förändringen om man swipar boxen nedåt. Ska testa det.