En vit med de mörka 21" fälgarna är klart snyggaste kombonJonas H skrev:Härligt med så många bra svar![]()
Har nästan bestämt mig nu för följande:
S70, solid svart, Ljusbruna nextgen, 21" grå turbinfälgar, panoramatak, Premium interiör med svart innertak, kolfiberdekor, Ultra Hifi och bakåtvända säten.
Har bara ägt en svart bil tidigare för snart 20 år sedan och är väl lite fundersam om man kommer att bli olycklig med denna färg och att hålla den ren?
Är även lite sugen på solid vit och svart nextgen och i övrigt samma spec. sett några sådana på youtube med gråa fälgar och tycker det ser riktigt coolt ut. Tror dock att frun protesterar mot en vitVit bil skulle dock passa väldigt bra med den logga jag skall ha över hela sidan på bilen, så det kanske får avgöra
![]()
Har konstaterat att jag vill ha så stor frunk som det bara går och skillnaden i prestanda och räckvidd mellan 70 och 85 känns för liten.

Ska du dessutom ha en logga på sidan som passar bäst med vit bil, så är ju valet givet. Passar det inte frun så får hon väl skaffa en egen Tesla i den färg hon vill ha

Har själv haft flera svarta bilar och varje gång har jag lovat mig själv att det är sista gången. Men så ser man en ny skinande svart bil i en bilhall och så är man såld igen. Men efter två dagar i höstvädret ångrar man sig åter igen när man tittar på den svarta bilen som inte längre är helt nytvättad

Gör dig själv en tjänst och välj en vit som du kan sätta snygga loggor på