Kört lite mer med 2021.4.11 idag, men inte märkt några direkta skillnader förutom att jag är osäker på om jag haft Solitaire innan?
Vet att jag haft Battle of Polytopia och Cat Quest innan, men lite osäker om Solitaire. Spelade för första gången idag iaf. när jag väntade på parkeringen utanför ett köpcentrum, när dotter var inne och shoppade kläder. Tycker inte om att följa med varken fru eller dotter på klädshopping (finns inget värre), men nu med Cv19 så hade jag en god orsak till att stanna i bilen. Så blev lite Netflix och ett parti Solitaire under tiden. Men då Solitaire ligger mellan Polytopia och Cat Quest, så bord de kommit samtidigt med de i förra releasen. Har nog bara missat och skippat spela Solitaire innan!
Idag fungerade dock Autopiloten OK (tror det var solen som bländade någon av sidokamerorna när jag testa i går eftermiddag). Så har egentligen inte hittat så mycket nytt med 2021.4.11, förutom att BT-kopplingen upplever jag som mer stabil mot senaste iOS-releasen (som var lite så-och-så för mig innan).
Någon som hittat något annat nytt eller skillnad med 2021.4.11?