Nädå, ingen pottaGargamel skrev:kan ha varit en potta eller liknandePatrikL skrev:Bernando skrev:Alltid svårt det där att sia om framtida värdeminskning, men själv tänker jag som så att värdeminskningen borde vara större på en 3:a just eftersom de fortfarande har garanti. Den garantin är ju värd pengar i sig, och när den garantin gått ut vill folk betala mindre för bilen. På en fyra år gammal S har värdeminskning pga utgången garanti redan skett, så den smällen är redan tagen av någon annan. Men framtiden får utvisa detPatrikL skrev:
Grymt bra beskrivet! stort tack för det!
Jag tänker dock lite på att värdeminskningen kanske blir större på en model 3 än vad det blir på en S? men så kanske inte helt är fallet?
Imorrn blir det provkörning så jag hoppas jag kommer till insikt
//P![]()
Jag kör själv en beggad S (ännu äldre än de du tittat på, från -14), och är toknöjd. Underbar familjebil! Men så prioriterar jag också rymlighet högt, och att kunna lasta bagage. Har kört både ormbunkssoffa, våningssäng, byggställning och fullstor innerdörr där bak (inte samtidigt såklart) och en toalettstol i frunkenHar inte enkel tillgång till släp, och använde dragkroken på förra bilen exakt 0 gånger under de tre år vi ägde den, så för mig blir S perfekt
Det har du också rätt i! detta är en djungel, spännande med en toastol i frunken, måste varit tight?

Bild finns här:
viewtopic.php?f=24&t=23390&p=483600