Äntligen kan jag benämna mig som Tesla-ägare! Tror ni inte att min Tesla-besatta dotter förärade mig en silverfärgad skönhet i julklapp. Jag blev såklart överlycklig och det blev hennes pojkvän, som också fick en, säkert också. Det konstiga är att hon inte köpte en åt sig själv men hon kanske inte kunde bestämma sig angående färgen.
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer.
Krävs väl ordentlig bantning för att ta sig in i den dock
#Oppfinnarn went Electric 2015-10-02.... Blå Model S 70D samt ytterligare en Modell S 75D inköpt 2018-09-28 ... och efter mer än 32000 mil med elbil, varför bara ha två Tesla Model S... när man kan ha tre, så det blev en Model S AWD 2023-12-22 ....
Måste nog ta den till SC för dörrhandtagen vägrar komma ut... Hjälper ju inte att banta om inte dörreländet går att öppna.
Du kan nog glömma att få det fixat på garanti. Bilen än ju kraftigt modifierad med tredjeparts fälgar och jättespoiler bak. Den är också omlackerad eller folierad. Nä den där bilen vill nog inte SC ta i med tång.
Model Y P 2022 - TBA Model S P 2016 - 2022 Model S P 2015
Måste nog ta den till SC för dörrhandtagen vägrar komma ut... Hjälper ju inte att banta om inte dörreländet går att öppna.
... Den första Teslan som jag köpte i somras (en P85D), den kunde jag öppna dörren på; men den var också knepig att ta sig in i, typ 18 ggr för liten ... så jag fick köpa en ny större i Oktober
.... och den gråa ni ser fronten skympta på i första bilden, var också för liten .... ( Så jag har faktiskt 3 Teslor hemma ... Någon som slår det )
#Oppfinnarn went Electric 2015-10-02.... Blå Model S 70D samt ytterligare en Modell S 75D inköpt 2018-09-28 ... och efter mer än 32000 mil med elbil, varför bara ha två Tesla Model S... när man kan ha tre, så det blev en Model S AWD 2023-12-22 ....
... Den första Teslan som jag köpte i somras (en P85D), den kunde jag öppna dörren på; men den var också knepig att ta sig in i, typ 18 ggr för liten ... så jag fick köpa en ny större i Oktober
.... och den gråa ni ser fronten skympta på i första bilden, var också för liten .... ( Så jag har faktiskt 3 Teslor hemma ... Någon som slår det )
Är det dom man kan köpa från service center för ca 2000kr?
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Är det dom man kan köpa från service center för ca 2000kr?
Beställde från Tesla USA direkt .... och priset var .... hrmmm ..... "lågt" iförhållande till vad min blå kostade .....