Ingen detaljerad plan men den övergripande bilden är att ”snabbt” ta oss ner till Kroatien, utforska landet och sedan snigla hemåt över några veckor.
Det blir mestadels hotell men vi tänkte också prova att köra en ”övernattning” i bilen på vägen ner. Detta blir då mer som något slags lång powernap då jag inte tror att det blir några 8h i skuffen.

Kan tänka mig att det blir 3-4h.
Vi tänkte en enkel setup med typ några dynor till trädgårdsmöblerna att breda ut i skuffen, någon kudde och filt. Resväskorna får sitta i framsätet.
Lite frågor som dyker upp:
1. Är det någon som testat sova på nedfällda baksäten i sin MY? Tips? (Ingen av oss är särskilt långa eller breda.)
2. Har någon provat Camper Mode? Funkar det medan man laddar? Något speciellt att tänka på?
3. Föreställer mig att övernattningen blir i typ södra Tyskland. Eftersom det handlar om några timmar mitt i natten ser jag inte att det skulle vara några problem att blocka en supercharger medan man sover om man hittar en station med typ 10+ platser. Men det kanske blir tunga straffavgifter för sådant beteende även om man inte står i vägen för någon? Tänker jag fel?
Tacksam för era erfarenheter och tankar!
/KrisJ