Har ni köpt er Tesla?
Moderator: Redaktion
Re: Har ni köpt er Tesla?
Oxå skuldfri men brukar bara Teslan på samma sätt som jag bara brukar vissa TV-kanaler (dvs jag äger inte TV-stationerna med alla rättigheter)hybris skrev:Skuldfri och är verkligen Teslaägare!

Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
- Nicke Nyfiken
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/ericjohanniklas807
Aaaa... du menar att du bara tittat på Teslan.Pontus skrev:Oxå skuldfri men brukar bara Teslan på samma sätt som jag bara brukar vissa TV-kanaler (dvs jag äger inte TV-stationerna med alla rättigheter)hybris skrev:Skuldfri och är verkligen Teslaägare!

Model Y P 2022 - TBA
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Well jag kör min Tesla som jag äger.... Ni andra som lånar Er Tesla kör nog också den... Känslan? Jo jag gillar at vara skuldfri! Resten ör skitsnack! 

Totally Ludicrous Tesla! P85DL, all utrustning, folierad blåmetallic.
Det väl bättre att vara skuldfri och äga en Tesla men jag är oxå skuldfri men äger inte Teslan och jag har inget krav på att betala Teslan men får å andra sidan bara köra den om jag betalar (dvs är kvar på mitt jobb).hybris skrev:Well jag kör min Tesla som jag äger.... Ni andra som lånar Er Tesla kör nog också den... Känslan? Jo jag gillar at vara skuldfri! Resten ör skitsnack!
Är dock lite mer sugen på att äga min egen elproduktion till viss med hjälp av solcell så man till slut kan bli av med beroendet av elleverantören och framför allt nätleverantören, det kryper i mig när jag tänker på det.
Men för att klargöra jag äger inte "min" Tesla
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR AWD Vit
- danni
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/danni1257
- Kontakt:
Jag hyr min Tesla, så tekniskt sett har jag inga skulder på den. Jag hyr min lägenhet också, så jag har inga skulder på den heller. Jag tror att jag eventuellt kan vara skyldig min fru några kramar, det är väl det. Nej, just det, jag har CSN-lån också. Helt meningslöst att betala av dem i förtid när räntan är som den är.hybris skrev:Well jag kör min Tesla som jag äger.... Ni andra som lånar Er Tesla kör nog också den... Känslan? Jo jag gillar at vara skuldfri! Resten ör skitsnack!
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Absolut hybris! Cash is king!hybris skrev:Well jag kör min Tesla som jag äger.... Ni andra som lånar Er Tesla kör nog också den... Känslan? Jo jag gillar at vara skuldfri! Resten ör skitsnack!
X100 lev.14/8-18.
+1far1far2 skrev:Absolut hybris! Cash is king!hybris skrev:Well jag kör min Tesla som jag äger.... Ni andra som lånar Er Tesla kör nog också den... Känslan? Jo jag gillar at vara skuldfri! Resten ör skitsnack!
Kan bara hålla med! (även fast jag "syndade" lite och nallade på huslånet pga mitt bristande tålamod och längtan efter att få äga och köra en Tesla...

Installerat 13,2 kWp solceller