Comic Con i Kista 3-5 maj ser ut att vara första tillfället att se monstret, brukar vara rätt kul mässa i övrigt också om man är lite nördig, jag har gått med mina barn (alibi ) några gånger.
/fth
X90D, 7-sits monopost, Titanium Metallic, AP1, alla options
I Stockholm verkar det krävas att man köpt biljett till comic con...
Renault Zoe Q210 -14 Renault Zoe R110 - 19 Skoda Octavia Combi TDI 4x4 -07 Tesla Model 3 LR AWD - 19 Skoda Citigoe IV -20
Nissan Leaf 40kWh -21
Tesla Model Y LR AWD -22
Vad förvånade de kommer bli på Comic Con när det kommer massor med nördar som uppenbarligen inte har ett liv men som ändå bara tittar på en bil och sen vänder hem igen, utan att ha tittat på massa serietidningar, avdankade filmstjärnor och cosplay-kids.
Vad förvånade de kommer bli på Comic Con när det kommer massor med nördar som uppenbarligen inte har ett liv men som ändå bara tittar på en bil och sen vänder hem igen, utan att ha tittat på massa serietidningar, avdankade filmstjärnor och cosplay-kids.
(Ja, jag ska gå )
Jag stod i kö, jag kom, jag såg, nu drar jag
(Ja de öppnade portarna till mässan 13:00, för sju minuter sedan.)
Nu har jag ju redan varit med på Cybertruck eventet i Hawthorne 2019 så jag har ju redan sett och åkt med den.
Men inga fotografier kan återge dess brutala råhet med naket stål. Jag brukar säga den är som ett kärleksbarn mellan en värdetrasportbil och en Stealth-fighter.
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.