Efter att ha sett hur enkel setupen var så var det ingen tvekan:
"Doesn't do preheating". Då var det ju plötsligt ointressant IMO.
Har inte skrapat rutor på 15 år och har inget intresse av att någonsin göra det igen.
Vad var anledningen till att du inte satte den under stolen? Var det inte det som rekommenderades om man ville kunna styra förvärmning mm?
För att jag inte behöver styra den. Jag behöver bara få ut värden för att kunna smartladda i Home Assistant. Vill jag däremot i framtiden kunna styra AC, så finns ju den möjligheten kvar.
Vad var anledningen till att du inte satte den under stolen? Var det inte det som rekommenderades om man ville kunna styra förvärmning mm?
För att jag inte behöver styra den. Jag behöver bara få ut värden för att kunna smartladda i Home Assistant. Vill jag däremot i framtiden kunna styra AC, så finns ju den möjligheten kvar.
Fungerar fortfarande perfekt!
Jag förstår, tack för svar. Har en Mii och får se hur länge till den har uppkoppling
Ville bara posta denna integration som jag skrivit (eller hrm, som AI skrivit) som automatiskt fixar biffen! Jag är faktiskt super imponerad av vad AI kan åstadkomma.
Tänk på att det är Alpha fortfarande, men den genererar inga fel, och gör vad den ska. Den hittade 697 enteties till min VW. När jag har tid ska jag själv polera den lite mer.