VW ID Buzz
Moderator: Redaktion
-
Re: VW ID Buzz

Senast redigerad av SwedishAdvocate, redigerad totalt 1 gånger.
https://youtu.be/6RhYY_4Wzls <-- The Price of Gas | The Center for Investigative Reporting
-
Någon mer som har problem med appen?
Jag saknar batteri information sen i går.
Jag har bara ett meddelande om att alla funktioner snart är tillgängliga.
I övrigt fungerar appen som vanligt
Jag saknar batteri information sen i går.
Jag har bara ett meddelande om att alla funktioner snart är tillgängliga.
I övrigt fungerar appen som vanligt
Nu verkar VW ha en bra kampanj så att man kan köpa en Buzz utan att känna sig blåst. Ni som har Buzz och tidigare kört Tesla:
-Hur känns den i förhållande till Tesla? Jag är lite orolig över att det ska kännas som att backa i tiden 10-15 år.
-Hur fungerar laddning hemma? Som jag förstår det går det inte att finjustera vilken ampere man önskar ladda på.
-Hur känns den i förhållande till Tesla? Jag är lite orolig över att det ska kännas som att backa i tiden 10-15 år.
-Hur fungerar laddning hemma? Som jag förstår det går det inte att finjustera vilken ampere man önskar ladda på.
Justerar du inte Ampere i laddboxen bäst? Även om jag kan det i bilen så ställer jag det i boxen/Tibber.Alfa skrev: ↑28 maj 2025 11:50Nu verkar VW ha en bra kampanj så att man kan köpa en Buzz utan att känna sig blåst. Ni som har Buzz och tidigare kört Tesla:
- Ptesla
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/peder89808
Vad är detta för kampanj du syftar på?Alfa skrev: ↑28 maj 2025 11:50Nu verkar VW ha en bra kampanj så att man kan köpa en Buzz utan att känna sig blåst. Ni som har Buzz och tidigare kört Tesla:
--
Model 3 LR AWD, Solid Svart, 19", Autopilot
Model 3 LR AWD, Solid Svart, 19", Autopilot
Nu finns Buzz med tilläggsnamnet Edition och har blivit nästan 100 000 kr billigare.Ptesla skrev: ↑28 maj 2025 22:09Vad är detta för kampanj du syftar på?Alfa skrev: ↑28 maj 2025 11:50Nu verkar VW ha en bra kampanj så att man kan köpa en Buzz utan att känna sig blåst. Ni som har Buzz och tidigare kört Tesla: