Beställt RWD Standard 15/3. VIN i appen 15/4. Inget reg och ej möjlighet att boka upphämtning. Beräknas leverans 18/4 - 23/4. Blir nog svårt att hinna med lev i helgen eller?
Spännande! Beställde min samma dag. Borde det vara nära för mig nu.
Vilken färg samt upphämtningsort valde du?
MY RWD Svart
Beställningsort: Stockholm
Beställd - 15/3
- 9 april - 3 maj
- 19 april - 4 maj
Beställt RWD Standard 15/3. VIN i appen 15/4. Inget reg och ej möjlighet att boka upphämtning. Beräknas leverans 18/4 - 23/4. Blir nog svårt att hinna med lev i helgen eller?
Spännande! Beställde min samma dag. Borde det vara nära för mig nu.
Vilken färg samt upphämtningsort valde du?
Beställt en ny Model Y standard precis. Är bästa stället att kolla leveranstid appen? Leveranstiderna har ju tyvärr glidit lite till augusti, någon som har koll på om de brukar kunna leverera tidigare än de uppger?
Har du fått någon bekräftelse hur det blir med 0% ränta om bilen levereras efter Juni? Förutsatt att du tänker använda avbetalning dvs
De säger att man fortfarande får 0-ränta om man beställer när kampanjen är aktiv.
beställning 27/2
levfönster 27/2: april-maj
levfönster 1/3: 6 April - 28 April
levfönster: 25/3: 9 April - 24 April
levfönster: 5/4: 3 maj - 25 maj
levfönster: 14/4: 2 maj - 7 maj SAMT VIN/SLUTFAKTURA
ny update! svänger snabbt
väntar fortfarande på mitt vin
Fick du den precis klockan 14:00?
nej tidigare runt 11-12 kanske, fanns ej imorse iaf.
Inget VIN i appen än men finns i slutfakturan samt TOST
Beställt en ny Model Y standard precis. Är bästa stället att kolla leveranstid appen? Leveranstiderna har ju tyvärr glidit lite till augusti, någon som har koll på om de brukar kunna leverera tidigare än de uppger?
Har du fått någon bekräftelse hur det blir med 0% ränta om bilen levereras efter Juni? Förutsatt att du tänker använda avbetalning dvs
De säger att man fortfarande får 0-ränta om man beställer när kampanjen är aktiv.
Så irriterande. Kan dom inte bara skriva ut i klartext att det gäller beställningar innan x-datum snarare än leveransdatum kunden ändå inte kan påverka. Helt bakvänt.
Nu ska man snarare hoppas på att Tesla "hedrar" deras kampanj...