Elon...

Här diskuterar vi övriga ämnen.

Moderator: Redaktion

MrJOJ

Re: Elon...

Inlägg av MrJOJ »

När tror ni Elon kommer lägga sig i det svenska valet och tror ni han kommer välja Alternativ för Sverige eller Sverigedemokraterna?
Användarvisningsbild
Holve
Teslaägare

Inlägg av Holve »

Vad tror du själv? Är du orolig för att han kommer göra det och tror du det kommer påverka valresultatet?
TM 3 LR 2024-
TM 3 LR 2021-2024
Volvo BM 430
MrJOJ

Inlägg av MrJOJ »

Holve skrev: 30 maj 2026 14:24
Vad tror du själv? Är du orolig för att han kommer göra det och tror du det kommer påverka valresultatet?
Elon kommer troligtvis att retweeta nånting som nån högersnubbe skrivit när han är hög ja.

Nej, jag är inte orolig för det. Snarare förväntar jag mig det, det är ju trots allt hans natur...när han är hög.

Nej, jag tror inte det kommer påverka. Det är trots allt, tack och lov, en liten del av svenska folket som tror/tycker att Elon är en slags Messias.

Vad tycker och tänker du?
Användarvisningsbild
Autonom
Teslaägare

Inlägg av Autonom »

Personangrepp säger mer om författaren än den man försöker chikanera.

Om du tittade i Youtube-videon om Elons tweet som jag länkade så har han även den dagen kommenterat vad som sker i Sverige.
Användarvisningsbild
Klintan
Teslaägare

Inlägg av Klintan »

Och även där är han ute och cyklar.
Elbilist sedan 2014
Användarvisningsbild
Holve
Teslaägare

Inlägg av Holve »

MrJOJ skrev: 30 maj 2026 14:33
Holve skrev: 30 maj 2026 14:24
Elon kommer troligtvis att retweeta nånting som nån högersnubbe skrivit när han är hög ja.

Nej, jag är inte orolig för det. Snarare förväntar jag mig det, det är ju trots allt hans natur...när han är hög.

Nej, jag tror inte det kommer påverka. Det är trots allt, tack och lov, en liten del av svenska folket som tror/tycker att Elon är en slags Messias.

Vad tycker och tänker du?
Han kanske tänker att han skall göra det? Den jäkla tjyven. Och så gör han det inte men tänker det!
Borde vara olagligt!

Jag tror inte det spelar någon roll alls. Sossarna har ju ett helt mediebolag som försöker påverka valet i deras riktning och det gick inte bra förra gången.
TM 3 LR 2024-
TM 3 LR 2021-2024
Volvo BM 430