Problem med LTE?
Moderator: Redaktion
-
Spid3r
- Teslaägare
- Inlägg: 313
- Blev medlem: 08 feb 2023 18:57
Problem med LTE?
Är det någon mer som upplever problem med LTE (Premium Connectivity) senaste dagarna?
Sista två dagar hade jag svårt att koppla upp mig på Spotify, LTE ikonen kommer och går. Någon mer eller vet någon vad det kan bero på?
(2026, Juniper Premium, rwd). Har startat om flera ggr.
Sista två dagar hade jag svårt att koppla upp mig på Spotify, LTE ikonen kommer och går. Någon mer eller vet någon vad det kan bero på?
(2026, Juniper Premium, rwd). Har startat om flera ggr.
MY RWD 2023
MY RWD LR hämtad 2026-05-08
MY RWD LR hämtad 2026-05-08
-
diskantbroms
- Teslaägare
- Inlägg: 38
- Blev medlem: 23 nov 2023 20:57
- Ort: Jönköping
-
Spid3r
- Teslaägare
- Inlägg: 313
- Blev medlem: 08 feb 2023 18:57
-
bpl
- Teslaägare
- Inlägg: 6
- Blev medlem: 04 jun 2026 06:42
- Ort: Stockholm
Re: Problem med LTE?
Samma problem här.
Någon som har felanmält eller kan man felanmäla på något sätt?
Någon som har felanmält eller kan man felanmäla på något sätt?
Tesla Model 3 RWD 2026
-
TeslaLeo
- Teslaägare
- Inlägg: 46
- Blev medlem: 27 mar 2026 09:13
Re: Problem med LTE?
Jag tröttnade och la ett serviceärende. En dag är jobbigt.
Tre dagar i rad med problem är inte okej någonstans.
Tre dagar i rad med problem är inte okej någonstans.
——
Tesla Model Y AWD -24 Quicksilver
Tesla Model Y AWD -24 Quicksilver
-
bpl
- Teslaägare
- Inlägg: 6
- Blev medlem: 04 jun 2026 06:42
- Ort: Stockholm
Re: Problem med LTE?
Ja det suger. Undrar om vi får kompensation, förlängt Premium connectivity… 
Tesla Model 3 RWD 2026
-
togr82
- Teslaägare
- Inlägg: 64
- Blev medlem: 07 okt 2025 13:31
Re: Problem med LTE?
Imorse var internet nere i bilen igen. Var tvungen att dra igång wifi delning på mobilen för att få internet i bilen.
Någon annan som upplevt problem i södra sverige idag eller igår?
Någon annan som upplevt problem i södra sverige idag eller igår?
-
bpl
- Teslaägare
- Inlägg: 6
- Blev medlem: 04 jun 2026 06:42
- Ort: Stockholm
-
Andreasson
- Teslaägare
- Inlägg: 276
- Blev medlem: 11 jun 2015 14:57
- Ort: Västerås
-
Nidhogg
- Teslaägare
- Inlägg: 2
- Blev medlem: 21 aug 2019 14:39
-
HerrNilsson
- Teslaägare
- Inlägg: 892
- Blev medlem: 29 apr 2015 09:52
Re: Problem med LTE?
Hade lite problem i förra veckan men sedan i fredags kväll fungerar det klockrent igen. (Mälardalen)
Mvh
Nilsson
Nilsson
-
leolulz
- Teslaägare
- Inlägg: 40
- Blev medlem: 31 jan 2026 11:04
Re: Problem med LTE?
Denna tråden kanske bör låsas då exakt samma diskussion finns i den Generella forumdelen som täcker alla modeller?Spid3r skrev: ↑03 jun 2026 20:30Är det någon mer som upplever problem med LTE (Premium Connectivity) senaste dagarna?
Sista två dagar hade jag svårt att koppla upp mig på Spotify, LTE ikonen kommer och går. Någon mer eller vet någon vad det kan bero på?
(2026, Juniper Premium, rwd). Har startat om flera ggr.
viewtopic.php?p=890249
M3P -26