No bueno, fick samma avslag, att det var helt omöjligt att lägga till i efterhand. Men då har man testat iallafallydewk skrev: ↑13 jul 2026 13:26Meddela gärna, jag försökte göra samma, men det var totalt omöjligt hävdade deras support.Vinny skrev: ↑13 jul 2026 10:20Yes, jag drog iväg ett meddelande och får se vad de säger. Har ingen supercharger speciellt nära där vi bor men det vore ju dumt att inte testa för helt plötsligt står man vid en på en resa![]()
Väntrum model Y Juniper
Moderator: Redaktion
-
Vinny
- Referralkod: ts.la/viktor748060
Re: Väntrum model Y Juniper
MY standard range rwd
Beställd 18/6
Uppskattad leverans i september
Beställd 18/6
Uppskattad leverans i september
-
robinv1
Idag fick jag VIN i Boring appen samt slutfaktura och uppdaterat leveransdatum på min MYP till 17-22 augusti i Tesla appen. Bilen beställdes 27/5.

-
ONLYzx
Fattar ej varför. Vad jag fick veta av säljaren, innan jag la min beställning, är att om jag missar lägga till referens koden så kan han kolla upp och lägga till när han skulle vara tillbaka från lilla semester(midsommar). I slutändan koden aktiveras den dagen du accepterar bilen, dvs efter leveransen.Vinny skrev: ↑13 jul 2026 14:53No bueno, fick samma avslag, att det var helt omöjligt att lägga till i efterhand. Men då har man testat iallafallydewk skrev: ↑13 jul 2026 13:26Meddela gärna, jag försökte göra samma, men det var totalt omöjligt hävdade deras support.Vinny skrev: ↑13 jul 2026 10:20Yes, jag drog iväg ett meddelande och får se vad de säger. Har ingen supercharger speciellt nära där vi bor men det vore ju dumt att inte testa för helt plötsligt står man vid en på en resa![]()
Synd…
Kanske man ska bara försöka kontakta en annan säljare?!
-
Kajsthlm
Det är nog inte att det är tekniskt är omöjligt snarare att en referral kod är för att locka nya kunder, är du redan en kund så tjänar de inget på det.
-
JonasH
- Teslaägare
Har någon här koll på leveranstiden på en MY nu? Står ju inget på hemsidan längre…
TMS LR UltraRed, FSD
Såld - TMS 100D MC Red, AP3, FSD, Premiumpaket.
Såld - TMS 85D MC Red, AP1, Pano, Intriörpaket, Next Gen, Ultra Hifi, luftfjädring, köldpaket
Såld - TMS 85D MC Red, AP1, Pano, Intriörpaket, Next Gen, Ultra Hifi, luftfjädring, köldpaket
-
ONLYzx
Är det inte så att referens koden kan användas av flera nya kunder? Med tanken på de flesta youtubers som samlats tusentals km på followers…
Bara undrar, eftersom vet inte exakt hur det fungerar
-
leolulz
- Teslaägare
När jag knapprar in på tesla så står det okt-dec beroende på variant
M3P -26
-
JonasH
- Teslaägare
Ser det nu. Fanns inte där igår…
TMS LR UltraRed, FSD
-
leolulz
- Teslaägare