Du kan även skapa en genväg på din telefon för att låsa upp laddluckan, så är det endast ett tryck för att göra detta, då behöver du inte heller öppna appen för att låsa upp.Sweaberg skrev: ↑29 sep 2025 20:46Så man kan alltså inte ta ur laddkabeln utan att hålla in dörrhandtag eller trycka på skärmen i bilen? Borde den inte lossa om jag trycker på blixten i appen?MNA skrev: ↑28 sep 2025 12:57Håll in handtaget på bakdörren?Sweaberg skrev: ↑28 sep 2025 12:53Fråga!
När laddsladd sitter i och jag kommer ut på morgonen, hur låser jag upp sladden så jag kan dra ut den, utan att behöva gå in i bilen och trycka på öppna? Borde inte sladden låsas upp när jag närmar mig bilen med telefonen, kan ju öppna dörrarna osv...
Bilen är färdigladdad på morgonen men smart laddning är aktiverat, Tesla T:t lyser grönt vid ladd luckan. Händer ingenting om jag trycker på blixten i appen.
Sedan kan du även ställa in denna genväg på din ”action button” (om du använder ios).
Sedan förstår jag inte varför inte laddluckan helt enkelt låses upp när man låser upp bilen